niedziela, 3 lutego 2013

Cieniowanko...


  Hej, dzisiaj mam dla Was kolorowe cieniowanie. Niestety nie wyszło do końca tak jakbym oczekiwała, bo drugim różem zrobiłam brzydką plamę :(, ale to nic.. Jest to świetna baza pod wzorek, który pokażę Wam już w kolejnym poście.
Jak myślicie, co namalowałam na takiej bazie ? 
jestem ciekawa czy ktoś trafi :D

Do zrobienia tego manicure użyłam następujących lakierów (warstwy "od dołu"):
Applause L41 - Róż Ipanema klik
Sally Hansen Insta-Dri Flashy Fuhsia 220 klik
Applause  L39 - Kataloński Fiołek klik
oraz Delia Cosmetics Coral: 146 - niebieski klik

Trzy pierwsze zdjęcia robione w słabym swietle dziennym, bez lampy dlatego dłonie tak nienaturalne wyglądają. Ostatnie zdjęcie w świetle dziennym w promykach przebijającego się słonka :).


Pozdrawiam gorąco!
i do napisania :)


12 komentarzy:

  1. podoba mi się ta tęcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie wyszło super :)
    niech zgadnę: namalowałaś panterkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Obstawiam że coś związanego z walentynkami
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba, super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wyszła właśnie różowa plama, ale tak jak piszesz zrobisz na nich zdobienie i nie będzie wtedy w ogóle widoczne niedociągnięcie :) A jakie zdobienie?? Hmmm...może właśnie coś związanego z walentynkami? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszka albo jakieś randomowe wywijasy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby serduszka?
    ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszło ekstra :) Mi takie cieniowanie nie wychodzi, buu ;<

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)