wtorek, 20 sierpnia 2013

Lovely - Gloss like Gel - 110


Ostatnio rzadko maluję paznokcie, ale będąc na wakacjach nie mogłam oprzeć się pokusie zakupienia kilku buteleczek. Jednym z nowych nabytków jest lakier Lovely 110 z serii Gloss like gel.


Jest to śliczny miętusek, który kryje już przy dwóch warstwach. Jednak trzeba uważać przy malowaniu, ponieważ mogą pojawić się bąbelki i lekkie prześwity.  Pędzelek jest świetnie przycięty dzięki czemu wystarczą 2-3 maźnięcia i mamy pomalowany pazurek. Czas schnięcia lakieru oceniam na standardowy.  


Lakier ma kremowo-żelowe wykończenie o lekkim połysku. Nie utwardzałam go żadnym top coatem i wytrzymał na moich paznokciach 3 dni.

Macie jakiś lakier z tej serii?
Co myślicie o tym miętusku?

 Pozdrawiam :))

27 komentarzy:

  1. sliczny kolor :)

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wygląda jak typowy błękit:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie, to jest miętusek :) w rzeczywistości bliżej mu do zieleni niż do błekitu

      Usuń
    2. u mnie też wygląda niebiesko, ale nie zmienia to faktu że ładnie Ci w nim :)

      Usuń
  3. mam dokładnie ten sam i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że odzwyczaiłam się od kolorów (?!) Rzadko maluję kolorami i mi tak dziwnie było:)

      Usuń
  5. przyjemny, lubię taki kolorek

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciach wygląda jak błękit, ostatnio mam faze na takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam 2 z tej serii i je uwielbiam:) a Twój na zdjęciach to troszkę błękit:) nie spotkałam nigdy w szafie Lovely czy tam Wibo miętuska z tej serii a tak bym chciała go dorwać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości daleko mu do błękitu, bliżej mu do jaśniutkiej zieleni

      Usuń
  9. cudowny odcień, uwielbiam odcienie niebieskiego na pazurkach *.* a mam chyba 3 lakiery z tej serii, nie sprawiają większych kłopotów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek śliczny :) mam jeden odcień z tej kolekcji, też niebieski i okropnie bąbluje mi na paznokciach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wczoraj pomalowałam pomarańczem i też okropnie zbąbelkował :(

      Usuń
  12. delikatny i spokojny, ładniutki :)
    choć mam wrażenie, że podobnych odcieni mam już całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama miałam podobny z Jumpy, więc super oryginalny to on faktycznie nie jest :)

      Usuń
  13. bardzo ładny odcień, nie wiem czy to sprawa ustawienia monitora, ale jak dla mnie to bardziej błękit niż mięta. Trochę nieokreślony kolor :)
    i jeszcze nie mam żadnego lakieru z tej serii, ale zbieram się do kupna któregoś z pięknych kolorów :D

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)