czwartek, 3 kwietnia 2014

Eveline - SOS dla kruchych i łamliwych paznokci.

 Lubię odżywki Eveline. O 3 z nich już pisałam:
Odżywka Eveline - Natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie, odżywka 3w1 klik.
Eveline - 8w1 na początku  kuracji klik  i po dwóch miesiącach klik
Eveline - Paznokcie twarde i lśniące jak diament na początku kuracji klik oraz po 2 tygodniach klik
 Z każdej byłam zadowolona. Teraz moje paznokcie i skórki znowu przeżywają kryzys...
Sięgnęłam więc po odżywkę Eveline Cosmetics - SOS dla kruchych i łamliwych paznokci.


Z dniem 1.04.2014r. zaczęłam kurację odżywką SOS.
Na dzień dzisiejszy paznokcie prezentują się w ten sposób: 
 Z lewą jest trochę lepiej, prawa troszkę mocniej zniszczona... 

Mam nadzieję, że Eveline SOS mnie nie zawiedzie :).
Miałyście tę odżywkę? Co o niej myślicie? 


Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. ja od eveline trzymam się z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się trzymam z daleka- jedno słowo- formaldehyd. Tak na dobrą sprawę to nie powinno się w ogóle odżywką nazywać bo nic odżywczego tam nie znajdę

      Usuń
  2. U mnie najlepiej sprawdza się odżywka Wibo eliksir z jedwabiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety na odżywki eveline mam uczulenie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj wielka szkoda... ale dobrze, że na rynku występuje wile zamienników :)

      Usuń
  4. Ja niestety na odżywki eveline mam uczulenie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja walczę z paznokciami przy pomocy 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tylko odżywkę 8w1, ale zachwycona nie byłam. mi najbardziej służy nail tek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od nail teka zaczełam i wiele mu zawdzięczam, później wystarczająca była Eveline i porównując miałam takie same rezultaty (ale eveline mimo wszystko nakładana była już na zdrowsze paznokcie, a nie na obgryzki ;))

      Usuń
  7. O popatrz, a właśnie zastanawiałam się jaką odżywkę kupić :). Choć u mnie ostatnio i tak paznokcie obcięte króciutko.

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)