wtorek, 12 kwietnia 2011

nudziaki i kwiatuszki

Dzisiaj szybka notka.

Paznokcie nic nowego ani ładnego.. ale nie mam kompletnie czasu.. ;( może jutro będę mieć luźniejszy dzień to coś zmaluję.
Jakość zdjęć także mi wybaczcie, ponieważ robiłam fotki w autobusie wracając do domku ;).

Na beżykowym lakierze z przedostatniej notki odbiłam konadem kwiatuszki.
Na paznokciach widać już lekki odrost. Lakier trzyma się w porządku tylko na serdecznym odbił mi się materiał nawet nie wiem kiedy i na kciuki gdzieś zahaczyłam - co widać na zdjęciach.

Cały dzień mam jakieś suche ręce - co widać po skórkach i palcach. Dziwne.. bo codziennie używam rycynki i kremu do rąk ;/.


Za te brzydkie pazurki dam Wam gratis ;). Farfallebelle to między innymi dla Ciebie ;-). 
Próbka lakieru Classic nail lacquer 180


Krycie bardzo dobre. Nie pamiętam czy dawałam 2 czy nawet jedną warstwę. Konsystencja w porządku, a kolorek to brąz z domieszką szarości :). 


Pozdrawiam !! :)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)

4 komentarze:

  1. Haha aż tak młodo wyglądam? ;D
    Śliczne te kolorki. I wogóle wzorki na pierwszych zdjęciach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dopiero teraz zauważyłam ten post. Ja to jestem ciapa:D
    Ładny ten brązik, ładny:) Ile za niego dałaś i gdzie można go dostać?;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)