wtorek, 6 grudnia 2011

Naklejki wodne od KKCenterHk - pająki. Recenzja.



Hej, jakiś czas temu pokazywałam Wam co dostałam od 
Są to naklejki wodne, które w przeciwieństwie do tych całopaznokciowych, które miałam szansę wcześniej testować klik są o 100% lepsze! :))


Naklejki,  które dostałam są dostępne dokładnie tu - klik klik.
A ich wzór nazywa się N.NAIL Spider Water Decals Nail Art - WDBLE1341


Tak wyglądał cały arkusz naklejek klik klik.
Tym razem naklejek jest 20, a nie tylko 10, więc jakby co można użyć następnej do poprawki, 
ale przy kolejnym mani braknie nam ich ;). 
Aplikacja tym razem nie sprawiała w ogóle problemów. Wszystko sprawnie, łatwo i szybko. 
Naklejki szybko przyklejają się do paznokcia - praktycznie po przyłożeniu arkusika do pazurka. 
Jestem bardzo zadowolona ! :)
Trwałość bez zarzutu. Poniżej zdjęcia pazurków w 5 dniu po naklejeniu.
(przepraszam za jakoś - zdjęcia robione dziś zrrano przy lampce)


Naklejki są całe i zdrowe i gdyby nie fakt, że lakier podkładowy nieco zszarzał i starł się przy końcach można by dalej w nich śmigać, dziś zamierzam je zmyć.


Wzór, który wybrałam niesamowicie mi się podoba. 
Pająki są świetnie wykonane i wydaję się, że są 3D.
Przyciągają uwagę i sama nie mogę oderwać od nich wzroku ;).

Cena: 2.64 $
Dostępność: klik

Jak Wam się podoba ten wzór ? :)

***
Z racji 6 grudnia miały być dziś Mikołaje, ale niestety wczoraj nie miałam czasu :( 
źródło :  http://soleil.pinger.pl/p/20
Byłyście grzeczne ? odwiedził Was Mikołaj ? 
Hoł, hoł hoł :D

30 komentarzy:

  1. Mi się podoba, jednak bym nalepiła je na dwóch paznokciach niż na wszystkich.
    Dla mnie dają on efekt 3D. Bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jeszcze żadne paznokcie nie podobały mi się tak jak te! Rewelacyjny wzór, świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pajączki mi się niesamowicie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. przed ostatnie zdjęcie jest świetne powinnaś tam robić zdjęcia bo wszystko świetnie widać bez szumów a naklejki są super

    OdpowiedzUsuń
  5. najklejki są fajne, ale ja nie przepadam za pająkami:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Te naklejki są genialne, będę musiała spróbować kiedyś na swoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojoj nie lubię pająków :( wolałabym mikołaje... :D
    Ale jakościowo naklejki wyglądają dobrze :>

    OdpowiedzUsuń
  8. pająki są fe :< ale naklejki 9sama forma i pomysł) wyglądają interesująco : )

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt super, ale ja tak nie znoszę pająków...

    OdpowiedzUsuń
  10. ale czadowo to wygląda :) wybrałaś idealny kolor podkładowy dla pająków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne są :D

    zapraszam do mnie będzie mi milo jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne są !niestety cena nie zachęca;/

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie pająki przerażają ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fuuuuj pająkiiii ;P Ale fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzór jest świetny ale nie dla ludzi mających fobie na ich punkcie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wzór nie za bardzo, nie lubię pająków i innych robali. ale efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę te stworzonka na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wonderful my dear. i love this idea! very creative.
    these nails are wonderful!
    lovely greets from me to you
    maren anita
    :*

    www.fashion-meets-art.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowy link! Zachęcam do ponownego zaobserwowania ;)

    Zapraszam również do wzięcia udziału w rozdaniu ;)

    http://aieaa.blogspot.com/2011/12/rozdanie-nowy-link.html


    pozdrawiam, Aiea ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny wzorek!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny wzór, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)