czwartek, 15 grudnia 2011

Pękacze


  Albo mi się wydaje, albo BOOM na lakiery pękające pomału mija. Chyba już się wszystkim ,,przejadły". Pewnie dlatego, że weszły tańsze odpowiedniki i efekt ten nie jest już tak oryginalny i zaskakujący jak parę miesięcy temu. Jednak mając owe lakiery na stanie czasem można z nich skorzystać i w szybki sposób odświeżyć manicure.

Kilka dni nosiłam solo granatowy lakier Wibo - 18 klik. Końcówki były już lekko starte (nie mówiąc już od odbitej kołdrze ;p), więc potraktowałam pazurki bezbarwnym lakierem, a następnie nałożyłam dwa różne lakiery pękające. Błękitny to  Butterfly Artistic Cracks 10P klik, a srebrny to
Lovely 01 klik.

Powiem szczerze, że lakier pękający z Lovely zachował się lepiej niż przy malowaniu zaraz po kupnie i żałowałam, że nie pomalowałam nim wszystkich paznokci.

Średnio podobało mi się połączenie tych kolorów i pękaczy, więc mani nie pobył długo na pazurkach.

Pozdrawiam :) 


20 komentarzy:

  1. fajnie to wygląda :) moim zdaniem kolory są ciekawie połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt:)podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie granatowa baza i niebieski pękacz nie zbyt do siebie pasują, możliwe, że lepiej by wyglądało jakby kolory były na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się nie przejadły pękacze:) ładnie pęka ten butterfly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się nie przejadły :) Od początku podobał mi się ten efekt. Często po kilku dniach noszenia zwykłego jednolitego lakieru na paznokciach dokładam sobie jakiegoś pękacza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię odświeżać mani pękaczami gdy nie mam czasu ich przemalować na inny kolor. Super ten błękitny pękacz:). Taki inny niż wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. powtórzę się, ale Wibo dla mnie daje najlepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błękitny bardziej mi się podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc też średnio leży mi to połączenie ;) I faktycznie szał na pękacze mija.

    Otagowałam Cię :) Zapraszam do zabawy -> http://raisin1989.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Błękitny jest przepiękny ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt bardzo dużo ich weszło na rynek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt fajny :)
    Ja mam taki różowy, ale jeszcze ani razu go nie używałam. heh

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasny niebieski na granatowym- bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tak to jest z modą na coś - w końcu przemija :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie Ty masz śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Błękit super wygląda, pęknięcia ma idealne.

    OdpowiedzUsuń
  17. niebieski mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. niebieski pękacz wygląda bardzo fajnie, ale srebrny zupełnie mi się nie podoba... wygląda jak jakaś łuszcząca się farba :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)