poniedziałek, 19 marca 2012

Granatowe bling bling


  Jakiś czas temu pisałam recenzję o lakierze Ebalay A-11, który dostałam od KKCenterHK. Wtedy pokazywałam go na jasnym lakierze o tu klik. Tym razem pokryłam nim ciemno-granatowy lakier Basic 19 klik. Zdjęcia robione w pełnym słonku. Jednak nie pokazują jego prawdziwego uroku i tego jak pięknie zmienia kolor w zależności od kąta padania światła od niebieskiego przez różowy do fioletowego - coś pięknego ! :). Paznokcie malowane w warunkach "polowych", na kucaka, więc przepraszam za niedociągnięcia :P.

I jak ? która wersja bardziej przypadła Wam do gustu ?
Wydaje mi się, że na ciemnej bazie lakier "pokazuje swoje prawdziwe ja" :D. 
Dodaję dużo zdjęć, ponieważ nie mogłam się zdecydować, na których lakier prezentuje się lepiej.

Pozdrawiam Was gorąco :) 

Pojemność: 15 ml
Cena: 5,24 EUR
Dostępność: klik

39 komentarzy:

  1. mi bardziej podoba się we fiolecie. ps. wyślesz mi dziś paczuszkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na granacie wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko mi wybrać, bo obie wersje mi się bardzo podobają. Jednak chyba wybrałabym fiolet z tegoż to powodu, że granat jak dla mnie na wiosnę jest za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście bardziej podoba mi się na tym jaśniejszym, chociaż preferuję ciemne kolory. Ah ta ma zmienność :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się bardziej na jaśniejszym podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetny efekt daje na tym granacie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie to on wygląda na żywo, tu wygląda jedynie"dobrze" :D ;)

      Usuń
  7. Nie lubię niebieskiego w żadnej formie poza tym na dżinsach, ale paznokcie wyglądają przepięknie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może się przekonasz do tego pięknego koloru :))

      Usuń
  8. Zaraz, zaraz.. Ten ciemny lakier pokryty tym od KKCenterHK, zrobił się taki niebieski? Dobrze rozumiem? Wow. Wygląda to super.. Choć na fioleciku też bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :). Do tego na żywo ślicznie zmienia barwę od niebieskiego przez różowy do fioletu. W szkole zrobił wrażenie na koleżankach :)

      Usuń
  9. fajny, na obydwu zmienia je cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ten fiolet przede wszystkim się spodobał! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się podoba w każdej postaci :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie wersje bardzo mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie ale chyba wolę wersję fioletową, bo nie przepadam za niebieskimi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciemne lepsze (oczywiście mówię jako zwolenniczka ciemnych kolorów ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ja jestem zwolenniczką raczej jasnych, ale tu podoba mi się chyba jednak baaaaaardziej na granacie :)

      Usuń
    2. Lepiej widać co potrafi ;) Muszę wreszcie skończyć obrabiać zdjęcia do mojej recki Ebalay'a. Tam też mi się wydaje, że na ciemnym lepiej, bo więcej widać ;]

      Usuń
  15. zdecydowanie na ciemnym lepiej:) no i fajna opcja z takim lakierem, można nim odmienić wygląd każdego "zwyklaczka":P

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się na ciemnym lakierze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana na dniach napiszę notkę na temat Sobiboru i wstawię fotki. Dziękuję za obserwację i miły komentarz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :). Lubię czasem poczytać o Naszej historii.

      Usuń
  18. Granat i pomarańcz to najmodniejsze kolory tej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na ciemnym wygląda to rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie granat!
    Polecam: http://l-fashion-dependence.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny granat!
    Ale Twoje paznokcie są zdecydowanie piękniejsze od lakieru :)

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    http://owszystkimcomnieotacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne ! Mi osobiście bardziej przypadła do gustu wersja granatowa, aczkolwiek obie prezętują się bardzi ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)