poniedziałek, 7 listopada 2011

Basic 38 - czerwień

1 warstwa

2 warstwy
  Rzadko na moich pazurkach widnieje czerwony kolor choć mam kilka odcieni w swoim zbiorku i uważam, że ten kolor jest bardzo kobiecy, seksowny, a nawet drapieżny. Do szkoły wg mnie nie wypada mieć długich, czerwonych szponków, dlatego swoje pazurki "ubrałam" w ten kolorek tylko na weekend.

Basic 38 - to piękna, klasyczna czerwień. Bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach. Pełne krycie otrzymujemy już przy pierwszej warstwie jednak ja domalowałam drugą, aby wyrównać nierówności oraz wydobyć czerwień z czerwieni ;).
Aplikacja bezproblemowa. Konsystencja lakieru bez zarzutów, a czas schnięcia mieści się w normie. Lakier idealny? no prawie. Kłopot zaczyna się przy zmywaniu kiedy mamy całe brudne palce. Strasznie się rozmazuje. Ajj nie lubię tego. Poza tym zauważyłam, że numerek gdzieś wyparował z buteleczki, starł się.



Cena: ok. 5 zł
Pojemność: 8 ml

Lubicie czerwień na paznokciach ? 
Ja lubię, ale tylko od czasu do czasu.
 Za to na stopach czerwień wg mnie jest niezastąpiona :)
tylko mam mały problem - a mianowicie... ja nienawidzę malować stóp <ściana>.

32 komentarze:

  1. czerwony lakier jest super :)
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie pomalowałaś paznokcie i tak, uwielbiam czerwień! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna, kontrastowa czerwień <3

    zapraszam do oglądania i obserwacji :
    http://aimantclaudine.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna czerwień;!!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor :). Tez lubię czerwień na stopach, ale nie znoszę ich malować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również lubię czerwień od czasu do czasu :)
    pięknie !
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chcę takie paznokcie...
    bardzo lubię czerwień na paznokciach !

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek :)
    zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oddaj mi te piękne pazury <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czerwień na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faaajny :) Lubię czerwony na pazurach, tylko czemu musi zostawać na wszystkich dokumentach? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny! :) Też uwielbiam czerwienie i borda u stópek :>

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolorek i paznokietki :)

    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka soczysta czerwień:) klasyk, klasyk:)

    OdpowiedzUsuń
  15. czerwieni używam tylko na specjalne okazje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny odcień, jednak nie przepadam za czerwienią na moich pazurkach :) Mam w swoim 'zbiorze' jeden czerwony (bardzo podobny do tego którego przedstawiłaś) i będzie idealny na święta :)
    Ps. Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam patrzeć na Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny jest. Lubię czerwień...
    Ale nie znoszę mieć całych paluchów upaćkanych przy zmywaniu ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. klasyka! piękny, kobiecy kolor :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. zjawiskowe paznocie !

    OdpowiedzUsuń
  22. to są Twoje paznkocie tak ? mega ja to mam taką małą płytkę i wiesz łee .

    nie to nie talent;p

    OdpowiedzUsuń
  23. U nie czerwień bardzo rzadko widnieje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też nie sięgam po czerwień zbyt często...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja lubię,ale przeważnie ciężko ją zmyć :(

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)