sobota, 5 listopada 2011

Eveline holografic 410

Okk proszę się nie denerwować, że ostatnio pojawia się mniej postów z pazurkami, ale pomału mój zapał chyba wygasa. Muszę zwolnić żeby powrócić z pełną parą. Poza tym w tygodniu nie mam zbytnio czasu na malowanie wzorków itd. z wiadomych przyczyn szkoła, nauka i ciemność, którą zastaje po powrocie do domu ;) ehh ten czas zimowy. W weekendy wstaje później, a dnie i wieczory chcę spędzać z moim Chłopakiem, którego w ciągu tygodnia przy mnie nie ma. Trudno to wszystko pogodzić, ale po maturach na pewno będę miała więcej czasu na to co lubię, a muszę przyznać, że w głowie mam wiele pomysłów na zdobienia. Wybaczcie i nie opuszczajcie bloga ;P :)).


  Dziś mam dla Was następny piękny lakier holograficzny. Jest to Eveline holografic 410.
Póki co jestem zauroczona tymi lakierami :D.
W słonku jak i sztucznym świetle wyglądają cudownie. W różowej bazie został zatopiony srebrny pyłek, który mieni się na różne barwy dając znakomity efekt. Aplikacja przyjemna. Lakier jest rzadki, ale łatwo się go aplikuje. Na pazurkach mam 2 warstwy, które kryją pazurki bez prześwitów. Czas schnięcia dość szybki. Pędzelek wygodny. Na zdjęciach bez topa.



Pojemność: 4,5 ml
Cena: 3,90 zł



Nie wiem czy zwróciłyście uwagę na to, że mały paznokieć jest jakieś 2 mm krótszy. Wczoraj zderzył się ze ścianą i się połamał. Masakra :P. Ale sądzę, że za ok. 2 tygodnie powinien dogonić kolegów w długości ;).



Ps. Obserwujcie bloga. Jak tylko nadarzy się okazja i dozbieram jeszcze parę perełek - ruszam z następnym rozdaniem. Do wygrania będą m.in. 4 (nowe) lakiery Eveline z serii holografic :). 
Chciałam przypomnieć o klikaniu w banery "Lubię to", które znajdują się pod każdym postem.
Jeżeli dany post Wam się podoba - klikajcie! :) będę wdzięczna.

Pozdrawiam serdecznie !
i życzę Wam miłego weekendu :)

35 komentarzy:

  1. cóż za błysk :D! świetnie to wygląda :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też lakier z tej serii ;>
    są świetne, Twój kolorek także

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy kolorek :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, tak jak poprzednik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne
    zapraszam do mnie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie :)
    Również miłego weekendu! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam holosie ale są tak ciężko dostępne... Ślicznie wygląda ten lakier u Ciebie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor. Nie widać, żeby któryś paznokcieć był krótszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny holosek, mam 5 odcieni z tej serii, co do małego pazurka wcale nie widać różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapal zapalem, ale wena :D cos nie chce przyjsc do mnie
    a zlamanie jednego paznokcia to jest historia mojego zycia, nie pamietam kiedy wszystkie ostatnio byly rowne
    wracajac do lakieru :D sliczny, chociaz kurcze to dalej nie jest ten holograf jaki bym chciala, taki teczowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny lakier a twoje paznokcie zachwycają:) i wcale nie widać że jeden jest krótszy:P

    OdpowiedzUsuń
  13. A i dziękuję:):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te holograficzne lakiery! I ten też! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny, bardzo chętnie bym się w jakiś zaopatrzyła ale u mnie nie ma nigdzie do nich dostępu :(:( Nie masz może jakiegoś na wymiankę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. thank you dear!
    i also following you now with google friend connect. i hope you'll do the same for me :*
    kisses
    maren anita

    www.fashion-meets-art.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorgeous! Love this color of nailpolish ♥
    Sabrina

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor tego holosia, rzadko spotykany w takich lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wygląda:)
    Ja Cię doskonale rozumiem, też cierpię na brak wolnego czasu.. Ale jakoś trzeba kombinować żeby go troszkę znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja-go-chcę! <3 :D Może go znajdę jutro w gablotce Eveline :>

    OdpowiedzUsuń
  21. nie przepadam specjalnie za błyskotkami ale ten lakier wyglada bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda ślicznie, delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki słodki efekt :) Swoją drogą, jakbyś nie napisała o małym pazurku to bym nie zauważyła :) nie widać tej różnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam lakiery z tej serii! Są przecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy wcześniej nie zwracałam uwagi na te lakiery, ale po Twojej notatce o nich się zakochałam <3 jak je tylko spotkałam od razu kupiłam ten 410 i chyba przez najbliższy miesiąc nie będzie schodził z moich paznokci :D do tego w sklepiku, w którym kupiłam mój było ich chyba jeszcze z 15 różnych innych kolorów <3 muszę mieć wszystkie xD

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)