piątek, 15 lipca 2011

Mariza - 42 - Morska zieleń

2 warstwy lakieru, światło dzienne
1 warstwa lakieru

 A dziś tak jak wcześniej pisałam Mariza 42
Jest to ładna morska zieleń. Nie miałam wcześniej takiego odcienia i ten bardzo mi się podoba :).

Aplikacja niestety gorsza niż przy dwóch poprzednich.
Pierwsza warstwa smuży. Przy nakładaniu drugiej lakier szybko zasychał i było mi ciężko równomiernie go rozprowadzić. 
Jednak dokładne krycie osiągamy przy drugiej warstwie.
Ten lakier również wg producenta jest matowy, ale jest to jak dwa poprzednie  wykończenie kremowe.
Czas schnięcia jak u poprzedników - super szybkie.

Pojemność: 5 ml
Cena: 3 zł
Dostępność: http://www.mariza.com.pl/ - poprzez konsultantkę oraz niektóre małe, stacjonarne drogerie.








Na ostatnim zdjęciu widzicie efekt nudów ;). Miały być kwiatki na środku, a wyszło jak zawsze ;] krzywo. Na środkowym i małym  lakier pokryłam Mattem Essence.






33 komentarze:

  1. ładny kolor, ale Twoje paznokcie biją wszystko... ile ja bym dała za takie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu, asymetryczność kwiatuszków jak najbardziej dodaje paznokciom uroku! :)
    Śliczny kolorek! A Ty mi robisz coraz większą ochotę na lakiery tej firmy. Można je tak po prostu zamówić na stronie, którą podałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor i bardzo ładne kwiatki :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliiiczny kolorek:) a kwiatki są naprawdę ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest moj kolor! :)
    szkoda, ze aplikacja beznadziejna, tak czasem bywa

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor ! idealny na lato ! i zdobienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak gratuluję takiej wprawy w malowaniu kwiatków :D

    Widziałam katalog Marizy i chętnie bym coś zamówiła, ale mają drogą przesyłkę, poza tym trzeba przez konsultankę lub drogerię :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek, mam jeden dość podobny taki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest świetny. I to za 3 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor, taki spokojny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zupełnie w moim stylu :) pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze sobie kupić taki kolor lakieru :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest śliczny! :) Uwielbiam te odcienie:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor. A kwiatki wyglądają jakby miałby być celowo "z boku", więc nie ma co marudzić. Ja i tak zawsze podziwiam Twoje zdobienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek jest świetny ! :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! U mnie takżę zostałaś nominowana do One Lovely Blog Avard :) Wiecej informacji u mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z pierwszym komentarzem holiday in hollywood xD

    OdpowiedzUsuń
  18. ah! ten mi się baaaaardzo podoba!=)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeden z moich ulubionych kolorów :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do One Lovely Blog Awards ^^.

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog został nominowany do nagrody One Lovely Blog Award:) U mnie na blogu:) http://glammadz.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz bardzo zadbane paznokietki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kolor i piękne dłonie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)