poniedziałek, 11 lipca 2011

Wyniki rozdaniaaa!!


Zorganizowałam rozdanie z okazji 80 obserwatorów.
W  rozdaniu wzięło udział ok. 130 bloggerek. 
Do tej pory przybyło Was 138 i jest teraz 218 obserwujących mnie osób ! 
Na FaceBooku polubiło moją stronę 84 lubisiów ;).
Cieszę się, że Was tyle przybyło, a przede wszystkim z tego, że aktywnie bierzecie udział w życiu mojego bloga. Za co bardzo Wam dziękuję :).
Poza tym zaczęłam zbierać nagrody na następne rozdanie, 
które zorganizuję prawdopodobnie jak będzie Was 300 :-)

Ok. Nie przedłużając:

 


(FANFARY)


Zwyciężczynią jest 

 FasOla669

Gratuluję  ! 
I proszę o Twoje dane na mojego maila :).
Jeżeli zwycięzca nie odezwie się do końca lipca powtórzę losowanie.   

Ps. Pytałyście skąd są słuchawki - kupiłam je w zwykłym sklepie z dużą ilością pierdółek ;). Urzekły mnie wyglądem mam nadzieje, że ich 'jakość' nie będzie najgorsza. Jeśli chcecie mogę je dla Was zdobyć i będą jedną z nagród w następnym rozdaniu :-).
 

***

A ja biorę udział w rozdaniu u craving for beauty 

Rozdanie trwa do końca lipca :) 
Zapraszam :) 

17 komentarzy:

  1. Tak tak! słuchawki są boskie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. taaak! mi najbardziej zależało właśnie na tym rozdaniu przez te słuchawki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Słuchawki wyglądają super:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje :D
    ja tez biote udzial u Craving :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam nigdy szczęścia :P
    ale oczywiście gratuluje :)

    i zapraszam do mnie na ROZDANIE ! :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chodzi Ci o ten baner po prawej stronie bloga? Po prostu gdy byłam na mojej facebook'owej stronie nacisnęłam Print Screen i wkleiłam do Paint'a następnie ucięłam to co mi było niepotrzebne i zapisałam. No i tak powstał mi obrazek, który wrzuciłam na bloga:)
    Sorki, że dopiero odp. ale nie miałam zbyt wiele czasu wcześniej;)

    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam szczęścia.:/
    Gratuluję zwyciężczyni.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. więc nie tylko mi zależało na tych słuchawkach? hahaha. prosimy o nie w następnym rozdaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy te słuchawki są może z: "Wszystko za 5,99zł", "Wszystko za 2,99zł" czy coś w tym stylu? Jak tak muszę tam szybko jechać i wszystkie wykupić, śliczne są po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę :)
    Dziewczyny, dziękuję ;*
    Maila już wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. @Anonimie: Słuchawki kupiłam w zwykłym sklepie wielobranżowym, a nie takim z wszystkim po 2 zł, 3 zł itd. ;). Ale możesz sprawdzić tam też mogą być

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla zwycięzcy! :P Tak swoją drogą, to te słuchawki wyglądają genialnie

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)