wtorek, 19 lipca 2011

Mariza - 48 - przykurzony fiolet

1 warstwa, światło dzienne
   Kolejna Mariza :) zostały jeszcze 3: żółta, szara i błękitna - w jakiej chcecie kolejności?

Dziś Mariza - 48 - przykurzony fiolet. Przypadł mi do gustu ten kolorek.
Malowało mi się świetnie. Krycie doskonałe przy 2 warstwie. Po pierwszej widać lekkie prześwity.
Czas schnięcia bardzo szybki.

Pojemność: 5 ml
Cena: 3 zł
Dostępność: http://www.mariza.com.pl/ - poprzez konsultantkę oraz niektóre małe, stacjonarne drogerie.
2 warstwy światło dzienne

Nie zwracajcie uwagi na pomarańczowe skórki - nie domyłam pomarańczowego lakieru ;P.


Całość pokryłam brokatem.
Użyłam lakieru Color Mania 291 - to kolorowe drobinki brokatu zatopione w jasnopopielatej, transparentnej bazie.
W słońcu prześlicznie się mienią na różne kolory: srebrne, zielone, czerwone, niebieskie, żółte...

Na zdjęciu niestety nie prezentują się najlepiej :(. Zaszło słonko i drobinki nie chciały ukazać swego uroku. Kolorki lepiej widać tu - klik.




32 komentarze:

  1. Z brokatem wyglądają bosko ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z brokacikiem - CUDO! a bez - ideał na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor ale niestety nie dla mnie :) ja nie mogę nosić tego typu "brudnych" kolorów, bo powodują,że moje dłonie zaraz wyglądają na szare i także brudne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Co do kolejności to ja bym chciała szary, żółty i błękitny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę super :) W sam raz na jesień :) To ja poproszę teraz błękit! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała szary ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny lakier, taka jasna śliwka ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor. Z brokatem bardziej mi się podoba ;) Pokaż szary a później błękit ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetne paznokcie .. nie cierpię jak lakier nie chce zejść .:D obserwujemy się ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Z brokatem wygląda świetnie! Czekam na błękitny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez brokatu bardziej mi się podobają,nigdy nie miałam takiego śliwkowego koloru na pazurkach,może czas spróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam twój blog do One Lovely Blog Award
    Szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolorek. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow..bardzo fajny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt końcowy jest cudowny ; D Choć bez brokatu też wygląda cudownie . ; DD

    Ja poproszę szarą , bo jestem ciekawa ; d

    Obserwujemy . ?

    Zapraszam do siebie ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  16. z brokatem świetnie wyglądają! tak dziewczęco;d
    ja bym poprosiła: szary, błękit, żółty

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna z holo!

    mnie ciekawi błękit :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolorek, tez taki chce xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kolorek :) a jak się zmywa ten brokat? Bardzo się trzeba namęczyć?

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na pokaz błękitnej.:>
    A tą spódnice moją można zobaczyć pod tym linkiem na moim blogu ;P http://mi-vida-martusia.blogspot.com/2011/05/hmm.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor troszkę dziwny, ładny ale taki bym powiedziała nijaki, są ładniejsze kolory, ale efekt końcowy całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog ;)) obserwuję będę często zaglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)