piątek, 22 lipca 2011

Mariza - 40 - Słoneczny żółty

3 warstwy w pełnym słonku.. wygląda idealnie..na zdjęciu ;)
  Jako ostatnia słoneczna Mariza nr 40.
Niestety muszę powiedzieć, że malowało mi się nią najgorzej ze wszystkich.
Przy pierwszej warstwie są niesamowite prześwity.
Przy drugiej lekko się wyrównuje, ale przy trzeciej niestety widać 'dziury' po dotknięciu pędzelka :(.
Tak czy siak kolor jest piękny, słoneczny i nie widać linii paznokcia. Pigmentacje ma super.
Na pewno dam mu jeszcze jedną szansę i poczekam dłużej zanim będę nakładać kolejną warstwę.


1 warstwa
Pojemność: 5 ml
Cena: 3 zł
Dostępność: http://www.mariza.com.pl/ - poprzez konsultantkę oraz niektóre małe, stacjonarne drogerie.

Miałam jechać jutro nad jeziorko, ale pogoda troszkę pokrzyżowała plany...  Mam nadzieje, że się poprawi i pojedziemy w późniejszym terminie.. o ile coś jeszcze nie wyskoczy. Ehh jak zawsze kurde coś! :(. Także jak na razie blog będzie funkcjonował normalnie ;).

2 warstwy

3 warstwy

34 komentarze:

  1. Fajny kolorek :D.
    Jak często malujesz paznokcie ? :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi by się nie chciało xD.
    Podziwiam Cię za to, że Ci się chce je malować tak często i, że tak ładnie Ci to wychodzi ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci Lidziu, ze z żółtymi lakierami mam na pieńku, zawsze jakieś prześwity, schnięcie mega długie...szkoda, bo świetny kolor na lato...

    OdpowiedzUsuń
  4. i pewnie szybko po 3 warstwach będzie odpryskiwał:/ nie lubię własnie tego, ale to chyba z każdym żółtym tak jest bo ja mam dwa i tak samo się robi:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek fajny, ja zakupiłam żółtka z Pierre Arthes, ale jeszcze niewiem jak bedzie się zachowywał:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak czy siak, na Twoich paznokietkach wyglada naprawde ladnie :) kolor mi sie podoba bo nie jest taki blady, a zywy!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor fajny,szkoda ,że tak żle się go nakłada :P

    OdpowiedzUsuń
  8. kolore śliczny :)) bardzo ładnuie na twoich paznokcjach ywgląda. móje żólte lakiery są do niczego . cięzko się nakłada i strasznie długo schnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, lubię żółte lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na pierwszy zdjęciu wygląda idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nie mogę się przekonać do żółci, ale na Twoich pazurkach wygląda niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieee, nie jesteśmy ;)
    Przy jednej warstwie faktycznie prześwituje, ale 2 i 3 wygladaja dobrze. Ale jasny lakier na pewno od razu nie pokryje, także wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski kolor.:)
    Średnio lubię żółty ale tu mi się bardzo podoba.:)
    Taki w sam raz na lato.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycają mnie Twoje paznokcie, są takie równiutkie, zadbane, na nich każdy lakier dobrze wygląda. :)
    Świetny kolor, taki intensywny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny ale większość ma taką konsystencje

    OdpowiedzUsuń
  16. jak mozesz i masz czas zachecam cie do kliknięcia na witryne na mojej stronie głownej z konkursem i szybkie wypełnienie formularzu. mi zajeło to niecałą minutkę . pytanie jest łatwe : jak wyobrazasz sobie wymarżone wakcje .

    zachęcam . mam nadzieję ,że ta minutka cię nie zbawi . :) pozdrawiam i będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezły kurczaczek ;D
    Ja wole delikatniejszy odcień żółtego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale kolor świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny,ciepły kolorek ;) W sam raz na szare dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super żółciak, ja tego sezonu znalazłam swój ideał żółtego- eveline, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu :) DO wygrania dużo kosmetyków :*

    PS śliczne paznokcie!! Prawdziwe?

    OdpowiedzUsuń
  22. Na zdjęciach zdecydowanie najlepiej wyglądają 2 warstwy. Co nie zmienia faktu, że ładny ten żółtek. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny, pociągnęłabym go jakimś krakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny kolor :)
    organizuje giveaway/rozdanie, zapraszam mam nadzieje, że weźmniesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolorek fajny. ;]chociaż ja wolę pastelową żółć od ostrej

    OdpowiedzUsuń
  26. gdzie sprawdzić nr. lakieru na lakierze ? proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy nie ma naklejki na nakrętce ? tam powinien być numerek.

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)