sobota, 30 lipca 2011

Eveline 635

  Kolejna niebieskość na pazurkach. Tym razem lakier, który dostałam od siostry ;). Eveline, Mini Happy Colours - 635. Jakoś nie lubię takich kolorów na moich paznokciach. Może z czasem się przyzwyczaję, przecież jeszcze nie tak dawno nikomu bym nie uwierzyła, że będę nosić kolorki rzucające się w oczy ;).

Na paznokciach mam (uwaga!) 1 warstwę lakieru - jedynie na serdecznym są 2.  Czyli pigmentacja lakieru doskonała. Wysycha również dość szybko. Pędzelek wygodny. Nie wiem jak z trwałością i czy nie zafarbuje płytki, bo miałam go krótko na paznokciach.


Pojemność: 4,5 ml
Cena:  ok. 3 zł

Przepraszam, że nie komentuje Waszych blogów :(, postaram się nadrobić jak tylko znajdę więcej czasu. Wybaczcie :*.

Przez tą pogodę się żyć nie chce ;/ masakra ciągle pada. Znając życie jak rozpocznie się rok szkolny to będzie ładniej niż w wakacje.. .

22 komentarze:

  1. a mi się podoba kolorek :) i super, że pigmentacja taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolorek ;d
    poluje na taki ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Mam podobny z Catrice :) jak na jedną warstwę - wspaniale kryje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te lakiery właśnie za niesamowite krycie i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Gdzie można dostać lakiery Eveline?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam lakier z tej serii tylko w kolorze różowo-czerwonym jeśli pigmentacja jest taka świetna to cieszę się że go kupiłam ( jeszcze go nie miałam na paznokciach)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. u kogoś takie kolorowe paznokcie mi się podobają, ale nie wiem, czy sama zdecydowałabym się tak pomalować.;p

    zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor! I naprawdę super, że wystarczy 1 warstwa w niektórych trzeba nakładać nawet 3 ;/. Dziękuje za dodanie mnie do obserwowanych. Byłoby mi miło, gdybyś też podzieliła się ze mną spostrzeżeniami na temat mojego bloga oraz doradziła mi jak go prowadzić (jest on moim 1 blogiem).
    Z góry dziękuje.

    Zapraszam: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Happy Colours-moje ulubione;D
    nawet mam taki kolor;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ładny, przydałby mi się taki ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kolorek, jak siostra wybrala to nie ma co narzekac.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prawdę wystarczyła 1 warstwa lakieru?? Jestem w szoku :)! Cudowne krycie! Normalnie muszę zaatakować te lakierki jak je tylko znajdę gdzieś w sklepie :)!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny jest ten lakier, ostatnio przeszłam prawie całe miasto za tymi lakierami, w końcu znalazła. jeden ostatni ! cudowne są

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle dodam podobny komentarz - genialne pazurki :D.
    Nigdy nie dajesz okazji bym mogła napisać komentarz typu "nie podoba mi się" :P.

    OdpowiedzUsuń
  15. miremell: wiem, że lakiery Eveline można znaleźć w zwykłych drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę! Masz piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolorek, i paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)