wtorek, 5 lipca 2011

Słonko zakryte burzową chmurą...

   Żółto-czarny mani - tak jakby słonko zakryte burzową chmurą... albo radosna pszczółka ;D

Zastanawiałam się czy wstawić tu ten manicure, ale co tam.. zaryzykuję. 
 
Słoneczny żółty to Wibo Extreme Nails 124.
Po skosie zmalowałam ala'french pękaczem Butterfly - Artistic Cracks 3P.
Całość pokryłam topem.



W sumie to mi się podobało chociaż nie przywykłam do takich kolorków. Wolę jasne odcienie, różowe, fioletowe.. zresztą pewnie zauważyłyście to przeglądając bloga.


Pozdrawiam!!! 
i życzę miłego dnia ;) 

30 komentarzy:

  1. genialnie to wyszło! naprawdę! Tak inaczej świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. też mi się podoba ! super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądaja takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda taki mani, warto bawić się pękaczami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny :) chyba od gapię ten pomysł od ciebie kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł super! Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś mi polecić jakiś dobry lakier pękający? Czy ten Butterfly - Artistic Cracks 3P jest dobry? Właśnie przymierzam się do zakupu, ale nie chcę wydać pieniędzy w błoto, a niektóre lakiery tego typu są dość drogie;/

    OdpowiedzUsuń
  8. tytuł idealnie oddaje to, jak wygląda ten mani :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaa... umarłam.Boskie są te pazurki.Poprawiłaś mi nimi humor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie to wygląda! Jak tylko zmyję paznokcie to tak sobie je pomaluję!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi właśnie ten kolor bardziej się podoba, niż róże. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę super wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny żółciutki odcień !

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże. .
    Jak ja bym chciała mieć taki talent xdd

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie... słoneczko za burzową chmurką (już od kilku dni :() Pogoda miesiace pomyliła...

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie to wygląda ;)
    mam jedno pytanko za ile kupiłaś lakier pękający ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle oryginalne :)
    Zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie razem wyglądają. Faktycznie kojarzy się z pszczółką. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. masz przepiękne, zadbane paznokcie :)

    www.miikax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wyszło;)
    oryginalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tych wszystkich kolorach ajj :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdradzisz mi jak dodałaś znaczek LUBIĘ TO? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie :D. Też bym chciała tak umieć...

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakiery Lemax Colour z serii STAR mają przepiękne kolory ;) i są bardzo trwałe;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny pomysł, paznokcie prezentują się świetnie :))

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)