czwartek, 14 lipca 2011

Mariza - 50

1 warstwa, w słońcu
  Hej, dziś tak jak obiecałam kolejny recenzowany lakier to Mariza nr 50.
Wg mnie kolor to szary z kroplą beżu, a wg mojego Chłopaka szary i tylko szary ;)..
Widzicie tą beżową nutę ?  Na żywo jest bardziej widoczna niż na zdjęciu.

Ten kolorek na pewno częściej będzie na moich pazurkach, ale nie teraz tylko jesienią :). Latem stawiam na intensywne, kolorowe odcienie.

2 warstwy, światło dzienne, cień
Aplikacja - tak jak przy poprzednim. Lakier szybko zasycha, więc trzeba malować zdecydowanie, aby nie powstały smugi. Ciężko zalać skórki.

Kryje przy 2 warstwach - przy jednej prześwitują końcówki co nie wygląda za ładnie (pierwsze zdjęcie).

Wg producenta ten lakier również jest matowy, a wg mnie ktoś się pomylił, bo jest to krem w czystej postaci. Zdjęcia bez topa - widzicie lekki błysk lakieru ? To na pewno nie jest mat.

2 warstwy, w słońcu
Czas schnięcia lakieru - ekspresowy. To bardzo mi się podoba w tych lakierach, ponieważ często kiedy pomaluje paznokcie po chwili o nich zapominam i się gdzieś nimi dotknę ;/. Tu nie ma szans uszkodzić manicuru ;).

Pojemność: 5 ml
Cena: 3 zł
Dostępność: http://www.mariza.com.pl/ - poprzez konsultantkę oraz niektóre małe, stacjonarne drogerie.

34 komentarze:

  1. świetny kolor ! :) w dodatku to szybkie schnięcie i ta cena, rewelacja ! ciekawe jak z trwałością :) kolorek na jesień ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :))! Miałam lakiery z marizy i jeśli chodzi o trwałość byłam baaardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się szary,bez kropli beżu:) Chociaż oba są ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, u mnie sprawiłby się zimą :)

    Dodaję do obserwowanych i do blogrolla i zapraszam do mnie:)

    http://malinka2709.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny kolor! i super, ze szybko wysychaja:) chyba poszukam je u siebie w drogerii:) mam nadzieje, ze beda..

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny :) i ta cena... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. boski kolorek :D
    ale mi na lato niestety nie odpowiada :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny kolorek - ja żeby taki osiągnąć pomieszałam dwa inne bo nie mogłam nigdzie kupić :D

    Co do kolekcji pędzli to wcale spora nie jest :P Jak widzę jak inne dziewczyny pokazują te wszystkie z Maestro, Hakuro, Sigmy i mają ich z 50 w sumie to jest dopiero kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja widzę beż, ale że facet nie widzi to normalne, mojemu ciężko przychodzi rozróżnienie pomarańczu od czerwieni itp:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki śliczny kolor za tak niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. według mnie też ma w sobie odrobinkę beżu :) jest piękny!


    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..
    Bardzo mi na tym zależy.

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo delikatny kolorek, ale ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no tak to jest z facetami ;D kolor jest super:D

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie na jesień idealny;) ładny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  16. seryo po 2 malowaniach lepiej wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny, bardzo lubię takie beżo-szarości. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny, taki "mój" kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolorek uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też widzę beż :) Nawet zrymowałam ;D
    Śliczny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  21. zupełnie w moim guście:) ładniutki i taniutki (nawet nie czuję jak rymuję) :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślałam, że te lakiery są droższe :) Fajny kolorek, chociaż nie dla mnie. Ale na Twoich pazurkach wygląda super :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ten lakier, mam podobny. Śliczne masz paznokcie ! Zapraszam takze do mnie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję.;)
    A lakier bardzo ładny.:) Lubię jak lakier szybko zasycha.:]

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog oby tak dalej ; ** <3
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga :) ; **
    dodajemy ? ; **

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)