sobota, 9 lipca 2011

Dermika, Let's Dance, Czekoladowa maseczka nawilżająco - energetyzująca z kakao

Miałam nadzieję, że dziś dostanę paczkę z lakierami, ale niestety :(, więc z braku laku dziś notka nie pazurkowa, ale kosmetyczna. Nie miałam dziś dnia na malowanie paznokci ... Tak więc..

Chcę opisać Wam maseczkę czekoladową. Zapewne już o niej nie raz czytałyście lub wypróbowałyście, ale wg mnie maska jest warta uwagi. A mowa jest o:

Maseczce nawilżająco- energetyzującej z firmy Dermika. 


Słowo od producenta: 

A teraz kilka słów ode mnie: 
Pojemność: 10 ml
Przeznaczenie: Nadanie cerze blasku, relaks i odprężenie.
Kolorek: czekoladowego budyniu
Wydajność: 2  użycia
Dostępność: ja swoją kupiłam w Rossmanie, widziałam ją też w Naturze
Cena: ok. 4 zł
KWC: klik 

Maseczka ma mocny zapach czekolady - mnie wcale nie przeszkadzał, ale na pewno znajdą się osoby przeciwne, nie lubiące słodkich zapachów na ciele. Przy samym nakładaniu humorek się poprawia ;).
Mam skórę mieszaną i nie odczułam przesuszenia czy też pieczenia. Maska nie zasycha na skorupę, a jej zmycie jest trochę kłopotliwe, ponieważ rozmazuje się na twarzy.  Konsystencja maski jest porównywalna do konsystencji budyniu - lekko gęstawa, lepka przez co  nie dałam rady nałożyć jej równomiernie, powstawały prześwity.

Na pewno jeszcze nie raz  kupię tę maseczkę. Po pierwsze - uwielbiam zapach czekolady, a 2  to działanie.
Po zmyciu maseczki buzia była zmatowiona, ale promienna.  Pełna blasku i wigoru ;). Koloryt twarzy się wyrównał, zaczerwienienia zniknęły, a cała twarz była gładziutka i miła w dotyku.

Podsumowując: polecam :). 

skład
Ja na składach niestety się nie znam, ale może komuś się przyda :).

Używałyście już tej maseczki ? Jak Wasze wrażenia ?  

18 komentarzy:

  1. używałam :) to chyba najlepsza maseczka z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ją kupię, bo czytam coraz więcej dobrych opinii o niej :) może to działanie endorfin pod wpływem maski? :) odnośnie zmywania - ja używam mikrofibrowej szmateczki zmocoznej gorącą wodą, wszystko schodzi bez problemu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, aczkolwiek same pochlebne opinie widzę. Coś musi w tym być ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opłaca się :) może być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją, ale ciągle czeka na wypróbowanie. Mam tak ze wszystkimi maseczkami w saszetkach - żal mi otworzyć. Poza tym zazwyczaj produktu jest za dużo na raz, wolałabym kupić słoiczek i sama decydować ile mi potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie korzystałam z niej, ale mnie przekonałaś. Pewnie niedługo kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie używam maseczek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wygląda, jak spotkam kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po takiej dobrej recenzji muszę ją kiedyś wypróbować ;p Nawet na nią ostatnio w sklepie patrzyłam ale zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. gdy tylko ją napotkam, od razu kupuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mialam ,ale z opisów kusi tym zapachem czekolady:)

    OdpowiedzUsuń
  12. używałam tych maseczek :D
    bardzo fajne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się na nią skusić. Zawsze omijałam ją szerokim łukiem, nie lubię czekoladowych zapachów w kosmetykach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie uzywałam;( ale może kupie;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować maseczkę:)
    Też lubię jumpki:) szybko wysychają, dosyć długo się utrzymują:) a kolorek raczej ja bym powiedziała, że jasny szary:) na zdjęciach wyszedł lekko niebieskawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dermika maseczka funky czekoladowa
    Moja ulubiona to czekoladowa. Bardzo lubie kosmetyki z czekoladą, pachną zniewalająco a do tego czekolada super działa na skórę. Maseczka sama w sobie ma dość zwartą konsystencję i nieco trudno ją nałożyc na grubo bo się marze, ale nadrabia te niewygody super zapachem, ktory poprawia od razu nie tylko humor ale i apetyt na czekoladę. W każdym razie maseczka powoduje, że skóra jest po niej gładka i delikatna, nawilżona i miękka.

    OdpowiedzUsuń
  17. idealna maseczka ! Naprawdę super odżywia skore, nawilża, wygładzą a pryz tym pachnie jak nutella. konsystencje nutelli rowniez ma wiec taka maseczka to naparawde przyjemna rzecz, No i działanie na skore idealne - polecam nawilzenie bardzo doglebne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez maseczkę bardzo polecam uzywalam juz kilkanaście razy i potwierdzam - skora jest wygładzona, ożywiona, ma piękny koloryt po prostu promienieje - polecam:)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)