środa, 13 lipca 2011

Mariza - 45 - intensywny róż

  No to zaczynamy przygodę z lakierami firmy Mariza!

Najwięcej osób chciało jako pierwszy zobaczyć różowy lakier, więc proszę wedle życzenia:
Mariza - 45. Intensywny róż.
Kolor cudowny !! przyciąga spojrzenia i świetnie prezentuje się na pazurkach.
Pigmentacja lakieru - na piątkę! - jakby tak się postarać to wystarczyłaby jedna warstwa - wow!
Lakier wysycha w ekspresowym tempie, więc trzeba
nakładać go zdecydowanie.

Wg mnie jest to krem. Na pewno nie matt - jak sugeruje producent.
Aplikacja w porządku, ale pędzelek jak dla mnie mógłby być ciut szerszy.

Najbardziej jestem zadowolona z pigmentacji, intensywności koloru i czasu schnięcia - ok 3 min lakier jest lekko klejący, 5/8 min całkowicie wyschnięty!
Sądzę, że to jedne z priorytetowych potrzeb do pełnej satysfakcji ;).
Niestety nie miałam jak sprawdzić trwałości :(, ale na pewno sprawdzę w przyszłości.
Wibo Extreme Nails, Bell Fashion Colour, Mariza




Pojemność: 5 ml
Cena: 3 zł
Dostępność: www.mariza.com.pl - prawdopodobnie tylko poprzez konsultantkę. Postaram się jeszcze dokładnie dowiedzieć.
edit. produkty firmy Mariza można znaleźć w niektórych mniejszych drogeriach.

<< Obok porównanie z innymi pędzelkami. Jak widać pędzelek jest ciut cieńszy od Bell.


W następnych postach:
Mariza 50 - beż zmieszany z szarością 
Mariza 42 - morski
Mariza 35 - przykurzony pomarańcz
 
Ps. Powstała nowa rubryka pod 'nagłówkiem' bloga - "Moje przybory". Zamieściłam tam całą swoją dotychczasową zawartość "kolekcji" i będę ją uaktualniać jeżeli coś zmieni się w moim skromnym zbiorze.
Jeśli ciekawi Was jakiś lakier, a jeszcze go nie opisywałam - dajcie mi znać ! :).

32 komentarze:

  1. Ja lakier z Marizy kupiłam w osiedlowej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne masz pazurki! :))
    śliczny lakier ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor!:) super, że szybko wysycha, ja zawsze nie mogę siedzieć zbyt długo i nic nie robić przez co potem musze poprawiać większość paznokci:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja żeby nie skłamać nie mam ani jednego koloru w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu mocny, ale zupełnie nie mój, nie lubię różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ulala ale paznokcie to masz dłuuugie:) i widać że lakier fany, zero smug itp:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetny :D
    Jeszcze raz gratuluje wygranej!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten kolor,wyrazisty i mocny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest. Lubię Twoje pazurki w różu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ja kocham twoje paznokcie!;P

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładny róż :)

    no mi te dwa też najmniej się podobają, aczkolwiek nie są złe, kwestia gustu jak zawsze, gdybym miała decydować to zamieniłabym je w tej kolekcji na zółty i brzoskwinkę/dyńkę

    OdpowiedzUsuń
  14. Więc teraz Ty możesz mi pomóc;) Jak dodałaś ten gadżet facebook'a "Lubię to"? bo właśnie o takie coś mi chodziło tylko nie potrafiłam tego zrobić i zrobiłam taki jaki mam. Będę wdzięczna za pomoc.

    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kolor, ale nie lubię takich cienkich pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jednowarstwowiec za trzy złote? bomba! przejdę się po mniejszych drogeriach i poszukam tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za ostrym różem, ale w tej wersji świetnie prezentuje się na pazurkach<3

    ostatnio przekonałam się że ciężko kupić dobry i do tego tani jednowarstwowiec. Zazwyczaj muszę malować po 2-3 warstwy żeby wydobyć pełnię koloru.

    OdpowiedzUsuń
  18. Baardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz piękne paznokcie :) kolor ładny

    OdpowiedzUsuń
  20. co do komentarza u mnie to ;
    Szkoda,że u was nie można się w tym stawku kąpac:( Takie coś jest naprawdę super!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tego typu kolory ! :))

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)