środa, 6 lipca 2011

Eveline Colour Show 421

  Eveline Colour Show 421 - fioletowy, bezdrobinkowy krem. Uwielbiam ten lakier!
Mam go już dość długo, ale ostatnio nim nie malowałam.
Aplikacja marzenie. Kryje przy drugiej warstwie.
Zdjęcie nie oddają koloru lakieru, ale jeśli wiecie jakiego koloru jest zakrętka perfum C-Thru to właśnie tak wygląda ten kolorek ;D.
Podoba mi się i tak sobie go noszę solo, bo zdobienie na tak ładnym lakierze jest zbędne :).

Pojemność: 10 ml
Cena: ok. 6 zł


 

Przepraszam, że nie odpisuje na Wsze komentarze, ale ostatnio nie mam czasu. 
Nie ma mnie w domu, a jak jestem to wpadam na chwilę na kompa.
I odpoczywam... Postaram się nadrobić zaległości.

edit. Dodaję zdjęcia lakieru w słonku, ale to nadal nie jest to... Zdjęcia wychodzą za bardzo rozbielone. Ten kolorek w rzeczywistości jest żywszy i intensywniejszy.


 

23 komentarze:

  1. Piękny, piękny, piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczny kolor lakieru tylko, że z wibo, uwielbiam go! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej.. przekonałaś mnie!
    Kolor śliczny, też mam tą wodę toaletową i uważam, że kolor jest genialny.. muszę poszukać tego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, ale mam już dwa lakiery w identycznym kolorze - właśnie ostatnio je zdublowałam, eh...

    OdpowiedzUsuń
  6. No ok ;) Więc prawdopodobnie dziś też tak zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest, bardzo kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten kolorek, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny kolorek! Mam trochę podobny, ale ten podoba mi się o wiele bardziej :)
    Pozdrawiam i zapraszam :]

    OdpowiedzUsuń
  11. perfum! a nie perfumy!:p
    kolor ładniutki, mi się kojarzy z bukietem kwiatów=)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny :D
    moja koleżanka ma cudny lakier ! ;d
    trochę ciemniejszy od tego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niedrogi, a bardzo efektowny :) brakuje mi właśnie fioletowego lakieru w mojej skromnej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaśka.
    -Chodzi ci o mój lakier , prawda ?
    xdd

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor śliczny ;)) mam taki sam perfum :) ale zadna rewelacja .c szybko uchodzi zapach.


    tak narzeczony ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże, jest śliczny ;)!
    http://serafiel-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu, różnice w kolorach na zdjęciach to chyba kwestia aparatu - u mnie np. pstrykając fioletowy lakier wychodzi on niebieski i to całkiem niebieski ;) Nie zmienia to faktu, że u Ciebie ten kolor wygląda 100 razy lepiej niż u mnie - też chcę takie długaśne pazurki :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się ten lakier tak podoba, że w przeciągu kilku dni kupiłam go dwa razy, zupełnie nieświadomie :D Najpierw z eveline happy colours, a wczoraj colour show. Ah to roztargnienie :D Mama się ucieszyła, bo w związku z tym dostała jeden z nich :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)