poniedziałek, 8 października 2012

Duszki - Halloween #2.


  Postów w weekend nie było, bo się pochorowałam, nic nie malowałam i nie miałam sił, aby tu cokolwiek napisać. Dzisiaj przychodzę do Was z drugą inspiracja na nadchodzący Halloween. Ktoś pytał czy nie za wcześnie na Halloween'owe wzorki - widziałam w Tesco mikołaje, bałwanki i inne  łakocie w świątecznych opakowaniach - więc moje Halloween'owe wzorki miesiąc przed.. myślę, że przy tym się chowają ;D. Poza tym skoro chcę Was jakoś zainspirować nie mogę tego zrobić na ostatnią chwilę prawda ? :) A więc dziś łatwy, śmieszny i dość efektowny duszkowy wzorek. Najpierw pomalowałam wszystkie pazurki czarnym lakierem z Safari klik. Następnie białą farbką akrylową domalowałam oczy, duszki  i napis, który zepsułam przez domalowanie ala'oczu i zamiast "BOO!" jest "Baa!" ;]. Całość pokryłam top coatem. I taaa daam gotowe.

Zapraszam do zakładki Hallowen (Po prawej stronie bloga wzorki -> "Halloween") po większą część inspiracji :).


Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Super to wygląda :) Możesz mi powiedzieć jakich dokładnie używasz farb akrylowych??? Jeszcze nigdy ich nie używałam a chciałabym spróbować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ja używam dokładnie tych: http://allegro.pl/dekorynka-farbki-farby-akrylowe-do-paznokci-hit-i2687416649.html , ale słyszałam, że zwykłe ze sklepu z artykułami dla "plastyków" też dają radę (nie pomylić tylko z akwarelami, bo to zupełnie co innego :)).

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuje za link :) chyba je wypróbuję :D Miłego dnia :)

      Usuń
    3. Polecam się na przyszłość ;D

      Usuń
  2. Ale fajne te duszki, nawet same oczy też dobrze wyglądają, więc będę musiała takie zrobić (używam lakieru i wykałaczki ;p)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne duszki a oczka świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę zmodyfikować i z duszków byłyby niezłe ząbki ;)
    Fajny mani, średnio skomplikowany i od razu wiadomo o co chodzi :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołe duszki :D. Podoba mi się palec wskazujący.

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)