czwartek, 4 października 2012

Dziewczęce kwiatuszki.



   Ahh! niech ta passa nie ustępuję.. kolejny dzień z rzędu nowy post ;]. Dziś mam dla Was słodkie, różowe pazurki. Wg mnie bardzo dziewczęcy manicure i świetnie się z nim czuję choć mam tak pomalowane paznokcie niespełna godzinę :). Metodę malowania tychże kwiatków już znacie, bo ostatnio często przewijają się na moim blogu - polubiłam kwiatki z konturem ;D. A więc... Wczoraj pomalowałam paznokcie lakierem Eveline 705 klik. Dziś domalowałam wzór. Najpierw białą farbką akrylową namalowałam kontur kwiatków. Następnie jasnoróżową farbką wypełniłam białe pole zostawiając biały kontur. W środek kwiatków dodałam po białej kropce. Aby było ciekawiej złapałam sondę i biały lakier i dorobiłam kilka kropek na każdym paznokciu. Całość pokryłam top coat'em. Niestety ja jak to ja.. pośpieszyłam się i lekko wzór się rozmazał, szczególnie w prawej ręce.. Ale na szczęście normalnie, bez takiego przybliżenia jak na zdjęciach tego tak nie widać :).

Podoba się ? :)

Ostatnie zdjęcie musiałam ozdobić gwiazdką, ponieważ zrobiłam sobie krzywdę ;]
 i niezbyt ciekawie wyglądało to na zdjęciu, a kciuk też chciał być uwieczniony ;)).
Pozdrawiam gorąco :)

21 komentarzy:

  1. Urocze :) Muszę w końcu spróbować takiego malowania kwiatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę, zostań osobistą stylistką moich paznokci. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie, dziewczęce, a przede wszystkim estetycznie wykonane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne kwiatuszki! ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kwiatuszki ; D coraz bardziej mi się podobają , muszę w końcu je spróbować zrobić ; pp

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz mi wybaczyć, ale chyba to od Ciebie "zgapię" ;D ! Słodziarskie !

    OdpowiedzUsuń
  7. oj bardzo się podoba!
    w wolnych chwilach zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! urocze, dziewczęce i słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze kwiatuszki, zrobiło się wiosennie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj bardzo się podoba! Kwiatki i kropki mi się nigdy nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba !! Genialnie wyszło :D

    Pozdrawiam i dodałam do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)