środa, 24 października 2012

Pajączek. Halloween #3


  Posta miałam napisać już wczoraj. Nawet dodałam zdjęcia, ale jakoś nie było mi to dane, a słowa nie układały się w logiczną całość :P. Co się odwlecze to nie uciecze i zgodnie z tą zasadą posta piszę dziś. Kolejna halloween'owa isnspiracja. Pomysł co prawda nie mój, ale wykonanie owszem.
Pajączek wyszedł dość pokracznie, ale chyba w tym jego urok :D wg mnie wyglądał uroczo i szkoda mi go było zmywać. Może na Halloween zmaluję go ponownie, może, nie wiem jeszcze ;).
Wszystkie pazurki pomalowałam jak zawsze base coat'em, następnie pokryłam je lakierem J41 - pickled lemon klik. Kiedy całość wyschła sięgnęłam po farbki akrylowe (równie dobrze spisałby się tu lakier jednak z farbką jest łatwiej, szybciej itd. ;).
I na każdym pazurku pojawiał się pajączek, bądź jego część. Całość pokryłam top coat'em.

Podoba Wam się ? :)

Zapraszam do zakładki Halloween (Po prawej stronie bloga wzorki -> "Halloween") po większą dawkę inspiracji :).

Pozdrawiam ! ;*

15 komentarzy:

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)