środa, 31 października 2012

Pająąąki. Halloween #4 ostatnia.


   Dziś Halloween, a oto moja propozycja pazurków na dzisiejszy dzień :). Nie są przerażające, ale nie tego w sumie chciałam, więc ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona. Prawa ręka troszkę gorzej zobiona, bo lewa ręka wyszła już chyba całkiem z wprawy ;].

Jak zrobiłam dzisiejszy manicure ? ? 
Najpierw pomalowałam wszystkie pazurki 3 warstwami lakieru Delia 157 klik. Następnie kiedy wszystko wyschło i po małych poprawkach na 3 pazurkach, bo oczywiście muuuusiałam się gdzieś dotknąć, wzięłam czarną farbkę akrylową, wysłużony już troszke pędzelek i wziełam się za malowanie. Nie wiedziałam, że namalowanie lini zgiętej w łuk (w miarę cienkiej) jest takie trudne ;P. Pająki pomaziałam flejksikami z My Secret 104 klik.
Całość pokryłam top coat'em (modląc się w duchu by nic sie tym razem nie rozmazało :).

Zapraszam do zakładki Halloween (Po prawej stronie bloga wzorki -> "Halloween") po większą dawkę inspiracji :).

 Świętujecie jakoś szczególnie Halloween  ? 
Ja cieszę się, że mogę z bliska zobaczyć jak to tu wygląda, jednak nie zamierzam jakoś szczególnie wprowadzać Halloween w życie ;).
Pozdrawiam ! :)

27 komentarzy:

  1. Lidziaaa <3 KOChana chetnie bmy oddala swoje paznokcie w TWoje rece :))) Cudwnieee pajac rewela :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boooosko, szczególnie podoba mi się pajęczynka na palcu środkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne:) też mam obecnie pajęczynki na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super:) Zrób mi taką równą pajęczynę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo bardzo fajne pazureczki!; ) halloween'owe! Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pająki, choć się ich baaardzo nie lubię na pazurkach wyglądają ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pająki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ten pająk wygląda prześwietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja mnie by się chyba nie chciało tyyyyle czastu spędzać nad pazurkami a potem jeszzcze zawsze mam odpryski ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Mam takie pytanko- czy mogę wykorzystać twoje zdobienie Halloween do postu na Polskie-lakieromaniaczki? Chciała bym zebrać mani różnych blogerek i pokazać w jednym poście jakie mani wykonały na ten straszy wieczór :) odpisz mi w komentarzu lub napisz na sheedo89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, najlepsza jest sieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś otagowana . http://natalia100-make-up.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na mojego blooga www.minecrafthrp.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Brat właściciela4 grudnia 2012 14:50

    dobra

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam Twoją cierpliwość :)

    zapraszam - http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. podziwiam Twoją cierpliwość ! super *.*

    zapraszam - http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/ /// nowy post :D

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)