poniedziałek, 28 maja 2012

Lemoniada, czyli Delia Coral 157.


  Wypadałoby coś w końcu tu napisać :). Ostatnie dnie spędzam dość aktywnie, w dodatku zaczęła mi się praktyka i jakoś mało czasu spędzam przed komepem :). Stąd ta przerwa.

Dziś mam dla Was idealny kolor na lato. Z opalonymi dłońmi byłby to idealny duet. Choć pomimo tego, że producent obiecuje pełne krycie przy 2 warstwach, a potrzebne są trzy, to i tak lakier wygląda fenomenalnie i sięgałabym po niego często, gdyby nie fakt, że zauważyłam po zmyciu lekko odbarwioną płytkę paznokcia na żółtawy kolor. Mi to tam wielkiego problemu nie robi, bo i tak przez lakiery mam żółte szpony (pomimo tego, że ZAWSZE używam bazę pod lakier), więc... ;]  Mowa o lakierze Delia Coral 157 . Pełne krycie jak już pisałam otrzymujemy po 3 warstwach. Konsystencja przyjemna, czas schnięcia w normie. Miałam go na paznokciach 3 dni i było widać lekko starte końcówki. Świetnie czułam się w tym kolorku.
A Wam jak się podoba taka mocno rozbielona żółć ? 


Pojemność: 10 ml
Cena: ok. 7 zł
Dostępność: sklep internetowy, małe drogerie, SuperPharm, sprawdź gdzie kupić w Twojej okolicy klik

Zapraszam na FanPage firmy Delia Cosmetics.




Pozdrawiam w ten przyjemnie ciepły wieczór... :)


Otrzymanie darmowego produktu nie wpływa na rzetelność mojej recenzji. 

37 komentarzy:

  1. bardzo ładna cytrynka :) cudowny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba, jest dokładnie taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie Twoim pazurkom w tym kolorze, piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. chodzi za mną taki kolorek już ładnych parę tygodni!

    OdpowiedzUsuń
  5. jeden z moich ulubionych kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny żółtek. Mam 2 lakiery z tej serii i mam wrażenie, że one jakieś straszliwie rzadkie i mało kryjące są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie kolorek warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, moim zdaniem takie odcienie są idealne pod wzroki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy 3 warstwach fenomenalna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pastelowy kolorek, uwielbiam takie, mam jeden lakier z CORAL i bardzo go lubię i chyba ten też sobie kupię bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny :) i strasznie pasuje Twoim pazurkom!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor pierwsza klasa:) Uwielbiam pastelowe żółcie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj patrzyłam na niego w SP bo kolor niesamowicie mi się podoba, ale nie wiedziałam czy bedzie smużył i w końcu wziełam inny.
    Fantastyczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do lemoniady przydałby się plaster cytryny i listek mięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No no, świetny kolorek :) Kojarzy mi się z miąższem ananasa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poluję właśnie na taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor świetny :) !

    zapraszam do mnie <3 ^^
    nowy post + rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz świetne paznokcie! *_* I kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam podobny (jak nie taki sam) z Miyo - świetny kolor, nie tylko na wiosnę.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny kolor, ale sama w żółci nie czuję się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dostałam niedawno od Lubego waniliowy z My Secret, miłość od pierwszego pomalowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny pastelowy kolor :) z chęcią bym się na niego skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne masz paznokcie! a takie kolory bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne pazurki a kolor rewelacja :) chyba sie skusze ja za te lakiery pace 4.95 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kolor! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor! Właśnie takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, takie bardzo ananasowe :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)