czwartek, 4 października 2012

Frankenstein - Halloween #1


  Niedługo Halloween. W Polsce niby nie obchodzony, ale co raz częściej wprowadzany w życie np. w szkołach. Tak czy siak dla zabawy można coś zmalować. Postanowiłam przez cały ten miesiąc wrzucić kilka inspiracji z okazji halloween. Niektóre pomysly bedą zaczerpnięte z internetu, ale postaram się także sama coś wymyśleć.
Na pierwszy ogien Frankenstein! Na Franka miałam ochotę [;D] już w tamtym roku, ale dopiero teraz się wzięłam za malowanie. Lakierem bazowym w tym manicure jest zielono-shrekowy Hean 495 klik. Czarną farbką akrylową namalowałam włosy oraz usta. Białym lakierem zrobiłam oczy, a czarnym źrenice. Całość pokryłam top coatem. Proste :).

Zamierzacie malować coś na swoich paznokciach z okazji Halloween ? 

Pozdrawiam ! :)




Zapraszam również do Halloween'owych postów z zeszłego roku http://lidzia007.blogspot.co.uk/search/label/Halloween 

16 komentarzy:

  1. Pamiętam te zeszłoroczne ;d
    A te zielone stwory mega ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne te Frankensteiny ci wyszły!!!:):)

    ja napewno coś na tegoroczny halloween na swoich pazurkach wykombinuje,
    a twoje świetna inspiracja:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku nie ma bata, zrobię przynajmniej jeden mani na Halloween ;>
    Po Twoich paznokciach widać, że wszystkie Franki to swoje chłopaki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam taki w zeszłym roku ;D W tym roku chyba postawie na mumie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również miałam w tamtym roku takie :d
    Fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyszło:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne! Sama muszę pomyśleć o takich wzorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha meeega fajne :) boskie ! co za talent ;) podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne, cudowne i jeszcze raz cudowne! C:

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)