poniedziałek, 18 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Zostałam nominowana ;)
Przyszła kolej i na mnie. Szczerze to początkowo chciałam się bezczelnie wymigać :D,
ale nominowało mnie tyle bloggerek, że głupio było nie wziąć udziału w zabawie.
Za nominacje chciałam podziękować  Dominice, YoAnce, Karoli, Madziulce,  Emce, Aktualnej, Mi Vida, Rodzynce, Kaśce, SheWoman, Zakręconej_ i Curlygirl uff :D. 
Serdecznie zapraszam na blogi dziewczyn ;*.  


 Zasady One Lovely Blog Award:
- podziękowania i link blogera, który przyznał Wam tą nagrodę; skopiuj i wklej logo na swoim blogu; napisz o sobie siedem rzeczy;
- nominuj szesnaście innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę);
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

7 faktów o mnie:
 - 3 lata i 7 miesięcy jestem z moim Chłopakiem i kocham go z całego serca :) To mój pierwszy i mam nadzieję ostatni towarzysz życia ;));
- od ponad roku mam prawo jazdy, zdałam je za 3 razem. Na 1 oblałam na górce tłumacząc egzaminatorowi,  że ja to umiem to na pewno z autem jest coś nie tak po czym on uświadomił mnie, że z autem wszytko ok i zademonstrował jazdę pod górkę.. Na 2 oblałam na łuku i popłakałam się w eLce <ściana>. Ale kiedy zdałam mało co a wyrosły by mi skrzydła :D byłam mega zadowolona. 
Kierowcą jestem od 3 miesięcy;
- Mam młodsze rodzeństwo. Brata i siostrę :). Różnica między nami jest spora. 10 i 12 lat różnicy wieku.
- nie cierpię mlaskania, ciamkania, siorbania, skrobania, zgrzytania, drapania paznokciami o ścianę etc. bRrR... to doprowadza mnie do szału;
- uwielbiam psy, a w szczególności jamniki krótkowłose :), ale niestety nie mam żadnego :(
- nie kręcą mnie dyskoteki, wolę domówki, ogniska itp.
- lubię oglądać horrory, ale z kimś. Kiedy oglądam sama drętwieje i nie mogę się ruszyć xD, chowam się pod koc i boję się wstać :pp. W strasznych momentach podskakuję z przerażenia, drapie, szczypię i ściskam bez wyczucia :P.

Nominacja kolejnych blogów:
Więc tak. Wydaje mi się, że większość osób  już robiło ten TAG... 
Więc zróbmy tak, jeśli któryś blog nie był nominowany, a macie ochotę wziąć udział w zabawie czujcie się nagrodzone przeze mnie ;*.


Pozdrawiam !! :) 
jesteście cudowne i dajecie MEGA
POWERA !! :)) 


12 komentarzy:

  1. Też jakoś nie lubię dyskotek :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciamkanie- takiego określenia jeszcze nie słyszałam :D
    Ale też tego nie lubię, podobnie jak dyskotek- nie ma jak porządna domówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne też brałam udział w tej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha - też mam tak z horrorami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorzuć jeszcze mnie, bo Cię nominuję! :> Ale jestem niedobra, co? :P
    http://kotka-nie-myszka.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award-nasz-blog-zosta.html

    OdpowiedzUsuń
  6. hej:) fajny blog:) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie z takiego znowu dzieciństwa, pamiętam że to był początek gimnazjum. Kurcze to jednak już 6-7 lat, myślałam że to trwa krócej. Ty się ich nie boisz? Nie przeszkadza ci jak wlecą do pokoju? Ja mieszkam w małym miasteczku, domek jednorodzinny z ogródkiem i robactwa jest pełno. Czasem łapię się na tym że brzydzę się iść w klapkach po trawie....Kiedyś tak nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja prawko zdałam za 4 razem :) raz również oblałam na łuku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybacz, ale tak zabawnie napisałaś to o tym egzaminie na prawo jazdy, że aż się uśmiałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)