czwartek, 28 lipca 2011

TAG: The Make Up Blogger Award

 Po raz kolejny zostałam oTAGowana tym razem chciałabym podziękować następującym bloggerkom:


Zasady:
1. Napisz kto przyznał Ci nagrodę
2. Napisz 7 makijażowych faktów o sobie
3. Przekaż zabawę 15 innym blogerkom


7 makijażowych faktów o mnie:
1. Moje uzależnienie od lakierów rozpoczęło się rok  temu z dniem dołączenia do 'naturalnych pazurków' na wizaż.pl ... ;)
2. Około 10 lat namiętnie pożerałam paznokcie <wstydzi sie>
3. Nie cierpię regulować sobie brwi. Strasznie mnie to boli i męczy. Wolę jak ktoś zrobi to za mnie.
4. W swoim kosmetycznym zbiorku mam jedynie 2 błyszczyki. Pomału rodzi się we mnie chęć posiadania szminki.
5. Szkolę się w malowaniu 'kreski idealnej' xD. Chyba zaprzyjaźniłam się z eyelinerem wibo i wszystko wskazuje na prawdziwą przyjaźń z eyelinerami Essence w żelu.
6. Za nic nie chcą wyjść mi ładne cieniowane makijaże oczu:( wszystko się zlewa, albo świeci mi się pół twarzy ;D.
7. Raz miałam zrobione blond pasemka, które były mega niewypałem. Następne farbowanie jak zacznę siwieć ;).

TAGa przekazuję następującym bloggerkom:
(kolejność losowa) 
Kathy - http://kathy-po-godzinach.blogspot.com/

Zapraszam na blogi dziewczyn :) 

 

12 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci za wizytę u mnie na blogu :) Będę wpadała częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uczę się malować perfekcyjną kreskę. :)
    Dziękuję za tag. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. ;P
    Gratuluję nominacji ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię regulować brwi xD.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm, ja też chyba prędko nie przefarbuję swoich włosó, a to dlatego, że są bardzo ciemne, więc nie wyjdzie na nich żaden kolor, a rozjsaśnianie niestety bardzo niszczy.
    ;p

    nowa, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah.:) Też zostałam zaproszona do tej zabawy.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne dopiero będą, mam nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też pożerałam swoje pazurki :(
    niestety było to całkiem niedawno i teraz strasznie ciążko jest mi z tym walczyć - gdy tylko się wkurzę - trach! i po paznokciach :(
    Jak Ci się udało? :)
    Pozdrawiam serdecznie!:)
    http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 2,3 - o bosh! to tak samo jak ja . xD

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kilka razy farbowałam włosy, ale od pół roku daję im spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za otagowanie:)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)