wtorek, 12 lipca 2011

Paczuszka od Marizy

  Niedawno pisałam Wam, że wygrałam 10 lakierów w konkursie na Facebook'owej stronie Marizy pt. "Pokażcie pazurki latem !" - moje prace pokazywałam tu.
Wczoraj przyszła do mnie paczuszka z kolorowymi lakierami. 
Lakiery są w jak najbardziej letnich i modnych kolorach. 
Każda buteleczka mieści 5 ml lakieru.
Na stronie producenta wyczytałam, że te lakiery są matowe, szybkoschnące i trwałe.

Zobaczcie co dostałam:  


 Lakiery dokładnie zapakowane coby się żaden nie potłukł :D - za to wielki plus ;)

...A w środku paczuszki....
śliczne  lakiery w kolorach lata !


40 - żółty
41 - jasny zielony
42 - morski
43 - błękitny
45 - ostry róż

















29 - ciemny szary
35 - koral/brudny pomarańcz
39 - ostry pomarańcz
48 - przybrudzony fiolet
50 - beż zmieszany z szarością


Których kolorów jesteście najbardziej ciekawe ? 
Które chciałybyście zobaczyć jako pierwsze ?  

36 komentarzy:

  1. Lidziu, gratulacje, wspaniała nagroda :)))

    Chciałabym zobaczyć: 42, 45, 39, 48 :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;)

    40 i 50 wydają się ciekawe, chętnie zobaczę jak wyglądają na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe odcienie, nie widziałam ich w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, ale Ci zazdroszczę :) Gratuluję wygranej! Już ślinka mi cieknie na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 40 - żółty
    41 - jasny zielony
    42 - morski
    43 - błękitny
    45 - ostry róż

    Powyższe boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 42 :D
    Ja też chcęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, piękne kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, lakiery są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. woow gratulację pozazdrościć ! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, gratuluje! piękne kolorki, w sam raz na pore wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacjee!
    Ja bym chciała 50 i 35. ;]
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. 48 - przybrudzony fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę takiej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz teraz testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem jak się bedą sprawdzać

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne!
    czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje;)
    świetne kolorki, ciekawa jestem trwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza piątka najbardziej mi się podoba :-)
    i gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje:) Piekne te lakierki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne kolory :)
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 41 i 45 cudne ;)
    czekam na zdjęcia lakierów na paznokciach ;)

    http://reedlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne kolorki! Soczyste i letnie :)
    Gratulacje :)

    Obserwuję :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. 42, 48, 50 poproszę :)
    Gratuluję wspaniałej wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolory - gratuluję wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  26. przegapiłam tego posta :P
    gratulacje, świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te lakiery są wprost zabójcze, ja jak tylko mogę to składam zamówienia na nie, no i oczywiście polecam dziewczynom ;P

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)