czwartek, 7 lipca 2011

Pokaż pazurki latem!

Na FaceBook'owej stronie Marizy z ostatnim dniem czerwca zakończył się konkurs pod tytułem: 
"Pokażcie pazurki latem!" 
Oczywiście brałam w nim udział. Do konkursu zgłosiłam 3 manicure z letnim zdobieniem. 
Było wiele pięknych, letnich prac. Mnie najbardziej podobał się manicure z makami - mój faworyt w tym konkursie. Panie z jury miały na pewno nie lada problem, aby wybrać jedynie 5 prac.
Do mnie szczęście się uśmiechnęło. Komisja konkursowa wytypowała m.in. jedną z moich prac ! :) 
Strasznie się cieszę i czekam na przesyłkę z nagrodą, którą są oczywiście lakiery firmy Mariza. 

A to prace, które wysłałam na konkurs: 


Dzięki truskaweczkom przywędruje do mnie aż 10 lakierów. 

Komentarz komisji: Więc chodź pomaluj mój świat - Truskawkowe pazurki urzekły nas oryginalnością zdobienia i skutecznie przypomniały o letnim sezonie owocowym. 

A Wam, który manicure przypadł do gustu ? 

Pozdrawiam !!! ;*  

32 komentarze:

  1. widziałam identyczny truskawkowy manicure na yt

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) wszystkie trzy propozycje są ekstra :) podziwiam, bo ja tak nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu gratulacje! :) piękne wzory!

    p.s. Mam nadzieję, że nie masz mi za złe, ale w konkursie z Candle Room zalinkowałam do Twojego posta, aby pokazać o jaką weryfikację zdjęć mi chodzi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ! :D pazurki wszystkie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze najlepsze.:]
    Aga stwierdziła że powinnaś manikiurzystką zostać.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze, gratulacje! i pokazuj szybciutko jak już dostaniesz :-)
    mi najbardziej się podobał pierwszy mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prześliczne - masz talent do zdobień :]
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się wszystkie podobają i gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Truskawki są the best ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratki :) wszystkie śliczne, ale dla mnie najlepsze, są te ostatnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje:) Zasłuzona nagroda bo truskaweczki są urocze:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, a pazurki są cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie grafitowy :) na zdjęciach troche inaczej wyszedł . podchodzi pod brąz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze i ostanie to fenomen. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ! Wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje! zasluzona wygrana.

    juz nie moge doczekac sie swachy nowych lakierow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje, mi najbardziej podoba się pierwsza i druga praca:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Podoba mi się bardzo ostatnia praca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudeńka, słusznie wygrane :D
    Ach, trrruskaweczki aż chciałoby się je wszamać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie są po prostu genialne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje :) Wszystkie trzy propozycje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super paznokcie! :) Mi się podoba 1 taka letnia.:)
    + zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mnie właśnie też truskawki przypadły do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkie są super!! gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie są super, ale truskawki chyba najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  27. mi się podobają pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj ale super wszytskie pazuraski;DD ekstra efekt;))

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)