niedziela, 17 lipca 2011

Mariza 39 - pomarańczowy


Ostatnio na paznokciach nosiłam właśnie taki mani. Lakier to Mariza nr 39. Jest to intensywny, prawie neonowy pomarańcz. Aplikacja nie stwarzała mi problemów chociaż trzeba malować szybko, ponieważ lakier szybko schnie.
Na paznokciach oczywiście standardowo dwie warstwy, które doskonale kryją. Końcówki w ogóle nie przebijają, a często zdarza się to przy takich kolorach. Wykończenie tak jak w pozostałych czyli kremowe.


Pojemność: 5 ml
Cena: 3 zł
Dostępność: http://www.mariza.com.pl/ - poprzez konsultantkę oraz niektóre małe, stacjonarne drogerie.

Na wskazującym, serdecznym i kciuku przykleiłam złote piegi, które super migoczą w słońcu.

Wszystkie zdjęcia w świetle dziennym bez flesha.

25 komentarzy:

  1. Tak zazdroszczę Ci tej nagrody :D Wszystkie lakiery są świetne. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piegi świetne i dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie świetne kolorki tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, właśnie mam na sobie pomarańczowe pazurki :)))
    świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańczowy w modzie ostatnio ; )bardzo dobre zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana u mnie na blogu - więcej szczegółów - http://catchinlucky.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-awards.html
    Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni dopasowałaś te ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś oTAGowana:
    http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-bog-award.html

    Szczegóły w linku :)

    Świetne masz te paznokietki, i ciekawe wzorki, zawsze jak je oglądam to chce mi się działać takie cos na moich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie chyba zbyt odważny kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam nosić pomarańczowe paznokcie!:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze świetne paznokcie.:>
    Nominowałam cię do One Lovly blog Avards:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super i to za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominuje cie do One Lovely Blog Award.
    Wiecej informacji na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor! Już od dawna takiego poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam taki efekt lustrzanej tafli na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo intensywny kolorek, śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy kolor lakieru, który jest w najnowszych zdjęciach jest cudowny <3. Masz wspaniałe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)