sobota, 2 lipca 2011

Cukierkowe

 Dosłodziłam moje Sittles Manicure z poprzedniej notki ;D.
Albo mi się wydaje, albo widziałam gdzieś w necie ostatnio tak przyozdobione pazurki tylko sama nie wiem gdzie ?? o.O.

Konadem zrobiłam kokardki.
Sondą zrobiłam kropeczki.
W środek kokardek przykleiłam po holograficznym piegu.
I to na tyle.
Wyszło trochę krzywo ;P. Kiedyś zrobię bardziej dopracowane, bo te robiłam na szybciora, a baardzo mi się spodobały.

A Wam się podoba ? czy przesłodzone ?
Mi się wydają takie urocze, dziewczęce :).




Pozdrawiam Wszystkie czytelniczki ! :) 
Cieszę się, że wciąż Was przybywa. Mam nadzieję, że to nie tylko sprawka rozdania ;).
Niedługo nadrobię komentarzowe zaległości, źle się wczoraj czułam i nie siedziałam przed kompem...

31 komentarzy:

  1. Podziwiam zdolności. Moje sprowadzają się do robienia zdobienia pękaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, ale wg mnie tylko na jakieś luźniejsze dni, jednak do pracy takich bym nie ryzykowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam takie skitelst w kropeczki ale bez kkardek i wyszły mi pizamkowe:) Twoje śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie :) mi niestety nigdy nie wychodzą stempelki na paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne! ;O
    nie mogę się nadziwić, ze sama te cudeńka zrobiłas!
    zazdroszczę talentu! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Są meeega słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku śliczne, zrób mi takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dosłodziłaś maksymalnie :D Są przefajne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. JAKIE PIĘKNE ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Są megaśne, bardzo, ale to bardzo mi się podobają, są takie cieplutkie (:
    Sama jestem fanką różnorakich paznokci, ale takich cudów to ja bym sobie nie zrobiła nigdy na paznokciach. Także mam pytanko, czy może są specjalne stempelki do tego, czy coś? :D
    Pozdrawiam i zachwycam się dzień cały :P

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz są jeszcze piękniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Są rewelacyjne :-) śliczne, takie słodziutkie

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Cię, ja sama nigdy bym czegoś takiego nie wyczarowała. Urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słodziaki! Są prześwietne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham twoje paznokcie :) dziekuje za gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O Boże jakie piękne paznokcie.:>>>
    Ale Ci zazdroszczę.:>
    I dziękuje.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. są super urocze,seryo!^_^


    -proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. tak byłam w łagowie ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne:)
    i są super dopracowane;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super masz paznokietki:D
    zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne !

    zapraszam do mnie :

    http://anothermyowninspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)