sobota, 23 lipca 2011

Podsumowanie lakierów Mariza - Skittlesy? ;>

  Zrecenzowałam już wszystkie lakiery, które wygrałam w konkursie na Facebookowej stronie Marizy. Chciałam podsumować te lakiery, ponieważ bardzo przypadły mi do gustu.

Plusy: 
Lakiery są doskonale na pigmentowane. Każdy lakier przy 2 warstwach pokrywał linię paznokcia i nie przebijał białej części. Kłopot miałam z żółtym, ale to chyba taki ich urok.
Wysychają w tempie ekspresowym :). Aplikacja w porządku, chociaż przez szybkie wysychanie trzeba malować zdecydowanie i nie ma czasu na poprawki. Niebieski miałam 4 dni na paznokciach z topem i miał tylko jeden mały odprysk.
Cena - za 3 zł mamy 5 ml emalii. Za plus mogę uznać wszystkie kolorki, bo są takie letnie  i wesołe :D.

Minusy:
Dostępność - niestety lakiery można nabyć jedynie przez konsultantkę.
Podobno są w niektórych mniejszych drogeriach, ale ja się z nimi nie spotkałam.
Pędzelek mógłby być ciut szerszy.

Cieszę się, że mogłam wypróbować lakiery  firmy Mariza.
Jeśli macie możliwość zamówienia i wypróbowania myślę, że będziecie zadowolone :).

Moimi faworytami są 2 lakiery. Różowy - Mariza nr 45  oraz niebieski Mariza nr 43. Pozostałe kolory oczywiście też są wspaniałe, ale te 2 najbardziej mnie urzekły :).

I na zakończenie kolorowe pazurki w kolorach lakierów Mariza :). Świetnie się w nich czuję :D.



33 komentarze:

  1. Są cudowne te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że pogoda nie jest tak letnia jak Twoje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne lakiery ale pojemnosc za mala, szybko zgestnieja i nie bedzie mozna malowac..

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie kolory, jak cukierki, aż ma się ochotę je zjeść! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne kolorki:) super, extra:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten błękitny jest śliczny :)
    Przy okazji chciałabym Cię prosić o drobną pomoc, nie zajmie dużo czasu, a byłabym wdzięczna :) szczegóły u mnie w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie chciałoby sie je zjesc :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolorki.. w sam raz na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kolory :)
    po tej recenzji może rzeczywiście postaram się poszukać tych lakierów w drogeriach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wszystkie razem fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję, też mi się podoba:D a kupiłam ją za jedyne 15 zł na bazarku, na dzień przed wyjazdem:)
    jej, super te lakiery, chociaż ja na co dzień unikam malowania na ciemne kolory, bo odbarwiają płytkę i potem jest zażółcona przez wiele miesięcy. ale ten fioletowy, marchewkowy na małym palcu i brązowy naprawdę mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże, masz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cukierkowe! Słodkie. Aż mam ochotę zjeść!
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fiolet na Twoim palcu wskazującym - najładniejszy kolorek z całej 10 :)

    fajny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądają wszystkie razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wygląda każdy paznokieć w innym kolorze ;D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokcie i super pomalowane!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, chyba sama się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wyglądają na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądają !
    Masz fantastyczne paznokcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne kolorki i świetne masz paznokcie. Właśnie mam parę odcieni również i 45 jest jak na razie moim numerem jeden. A ten pomarańcz/koral na małym palcu na trzecim zdjęciu od góry to który z dostępnych odcieni?

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)