sobota, 16 lipca 2011

Mariza 35

  Na wstępnie chciałam podziękować Dominice, YoAnce, Karoli i Madziulce  za nominacje ;D jak znajdę chwilę czasu to odpiszę :)). Dziękuję jeszcze raz dziewczyny ;*.

 Dziś przedstawiam Wam lakier Mariza 35.
Zdjęcia pokazują go jako bardziej intensywny niż jest rzeczywiście. Tak swoją drogą to dziwne. Chcemy zrobić zdjęcie intensywnemu kolorowi to go przygasza, a lakier, który sam w sobie jest przybrudzony aparat przedstawia jako super nasycony hm...

Wg mnie jest to przykurzony pomarańcz.
Nakłada się go lepiej niż poprzednika, ale gorzej niż dwa pozostałe, które już Wam pokazywałam.
Schnie jak pozostałe czyli szybciutko.

Na zdjęciach standardowo 2 warstwy.
Podoba mi się ten kolorek.
Wykończenie jak pozostałych czyli kremowe i na pewno nie jest to matowe wykończenie ;).

Udziwniłam troszkę mani poprzez naklejenie  różowego kwiatuszka i pomarańczowej gwiazdki. Żeby nie było za nudno przykleiłam po kilka różowych i złotych piegów.


Jak Wam się podoba taki kolorowy manicure ? ;)





Pojemność: 5 ml
Cena: 3 zł
Dostępność: http://www.mariza.com.pl/ - poprzez konsultantkę oraz niektóre małe, stacjonarne drogerie.

24 komentarze:

  1. Urocze wzorki :)
    Śliczny masz kształt paznokci, wszystkie takie równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny manicure, kolor lakieru również bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne :) ale mi te kwiatuszki i gwiazki zaraz by odpadły :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się bardzo podoba, zarówno kolor jak i wykonanie;) super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z kwiatuszkiem i gwiazdką slicznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielką fanką Twoich paznokci! Każdy kolor będzie u Ciebie pięknie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne sa te lakiery!a ty masz super ksztalt paznokci!pozazdroscic xd masz talent ;DSwietne sa te lakiery!a ty masz super ksztalt paznokci!pozazdroscic xd masz talent ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny letni kolorek i zdobienie również cudne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek piękny, a ozdoby boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny manicure, z resztą jak zawsze ;) masz śliczne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobny kolor na pazurkach wlasnie, z miyo ;) bylam pewna po miniaturce ze mamy takie same! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kształt płytki :) kolor fajny, ale te gwiazdki/kwiatuszki psują efekt

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor. U Ciebie wszystko wygląda tak cudnie. :)

    Również u mnie zostałaś nagrodzona One Lovely Blog Award - http://kathy-po-godzinach.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś otagowana :) Zapraszam do wzięcia udziału w tagu One Lovely Blog Awards :) http://dobradusza.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Buziaki :*

    Uwielbiam koralowe kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cześć!
    nominowałam cię do ONE LOVELY BLOG AWARD!
    szczegóły u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. poszukuje sklepu w którym możnaby kupić taki właśnie lakier. kolor jest cudowny. marize uwielbiam, ale spotkałam ja tylko w jednym sklepie . tam niestety nie ma takich fantazyjnych kolorkow :(
    będę wdzięczna za pomoc...

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)