niedziela, 31 lipca 2011

Kolorowo - kwiatuszkowo

  Zauważyłam ostatnio, że dawno nie malowałam frencha i wzorków. Ostatnimi czasy szłam na łatwiznę robiąc skośnego frencha i tak ręka troszkę wyszła z wprawy, ale mnie się podoba :D.
Tym razem postawiłam na kolor i przesyt. Frencha i wzorki.
Zdaję sobie sprawę, że nie każdemu się spodoba, ale to mój kawałek jakże gorącego lata ;).






Aby wykonać zdobienie bawiłam się farbkami akrylowymi. Mam beznadziejne pędzelki, którymi nie mogę zrobić cienkiej linii, bo pędzelek jest "rozczapierzony" ;/  i na boki odstają niektóre włoski, które nie pozwalają namalować ładnej kreski.
Powiem tylko, że z daleka pazurki wyglądają świetnie <skromny> hehe.

Skróciłam troszkę z długości, bo strasznie nimi wszędzie zahaczałam.  Swoją drogą nigdy nie miałam tak długich, mocnych i nierozdwojonych paznokci! Wszystko za sprawą cudownego NailTeka, którego polecam :)).

Co myślicie o tym zdobieniu ? ;)) 



43 komentarze:

  1. Kwiatuszki są ładne, swoją drogą musisz być strasznie cierpliwa, skoro miałaś siłę malowac je na każdym paznokci :)
    A frencza nie lubię ale nie każdemu musi się podobać:P

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł - kwiatuszki są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Nail Teka popieram w całej rozciągłości, nie wiem jakim cudem wcześniej bez niego żyłam ;) Paznokcie wyszły świetnie, akurat na lato, którego ostatnio jak na lekarstwo XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci to wyszło :) Włosy olejuje co 2-3 dni :) ogromnie się cieszę, że nie tylko ja widzę różnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie podoba, w życiu nie potrafiłabym zrobić podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda :) Chciałabym umieć sobie zrobić takie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie bomba! :D też mam takie 3 beznadziejne pędzelki :/ ale wczoraj zamówiłam sobie sondę i 3 farbki akrylowe, na które się już dłuższy czas czaiłam :) więc pewnie ukradnę Ci pomysł z kwiatuszkami :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te paznokcie, czemu jak tak nie umiem????... Zawsze tylko maznę i cały mój manicure :(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dla mnie,ale bardzo ladne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pazurki!:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowe i śliczne :)! Bardzo dziękuję za obserwację ;* Ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie po prostu majstersztyk :) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wolę bardziej kolorowe ale ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o bosh . . . ! jakie piękne . ; D
    zrobisz mi też takie . ? xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam za cierpliwość, tyle drobiazgów ;) Paznokietki idealne na lato ;) I pochmurną pogodę, którą aktualnie mam za oknem - wnoszą trochę radości ;)

    Ps. Mogłabyś mi zdradzić jak zrobić na górze szablonu by było jak u Ciebie "o mnie", "moje przybory" itp? Grzebie w ustawieniach itp i nie mogę tego u siebie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zwykle mnie zachwyciłaś :P znowu Twoje pazurki wyglądają extra:)i gratulację za cierpliwość:))

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne wzorki takie typowe na wakacje i lato.. hm , ale tu październik .:) )

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny motyw, pazurki wyglądają jak sztuczne(oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dokładnie, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam cię do : Trzy rzeczy które chciałabym aby wpadły w moje rece

    http://natalka-poleca.blogspot.com/2011/07/trzy-rzeczy-ktore-chciaabym-aby-wpady-w.html

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie śliczne jejku ;)
    w taką szarówkę za oknem to aż miło popatrzeć ;)
    A codo zębów. Nie bój, nie każde wyrywanie tak boli. Wcześniej miałam wyrywaną ósemkę z drugiej strony to nic nie bolało raz dwa i po strachu tyle, że miał proste korzenie dlatego. A teraz tego co miałam wczoraj wyrywanego miał korzenie haczyki i trudno go było wydostać dlatego tak bolało.
    A więc życzę ci prostych korzeni hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A dziękuję ; *

    A co do notki- mnie się podoba bardzo. Wygląda tak fajnie świeżo i ciekawie. Brak nudy na pazurkach :D

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niby tego dużo, ale - o dziwo - bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale udany french :) odrecznie malowany?

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo wesoły mani, zdecydowanie poprawia humor w taką brzydką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super paznokcie, a zdobienie lekkie letnie i kolorowe;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pazurki po prostu mega;) super, strasznie mi się podobają;) zapraszam na swój nowy post z recenzją kremu ARONIA;)
    http://artgalleryana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. meega! zdolniacha;)
    ja tam nie widze, różnicy w długości:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzeba sobie to lato jakoś stwarzać, skoro za oknami go jakoś nie bardzo widać... Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. GRATULUJĘ! Twój blog został nominowany do nagrody ONE LOVELY BLOG AWARD.

    http://uroda-make-up.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    + Zapraszam również do wzięcia udziału w moim rozdaniu:

    http://uroda-make-up.blogspot.com/2011/07/uwaga-17072011r-odbyy-sie-1-urodziny.html

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie to wygląda, tak kolorowo :)

    dodaję do obserwujących i zapraszam do siebie :)
    http://kingakropkaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne pazurki :)
    zapraszam do siebie i chętnie dodam do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. o cholera, to jest po prostu piękne! ja się ograniczam do malowania płytki paznokcia jednym kolorem. ;.<

    OdpowiedzUsuń
  34. W takim razie szczęścia. :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawie! I bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)