wtorek, 21 czerwca 2011

Weselny french

  Z tego mani jestem MEGA zadowolona.
Jeszcze tak ładnie nigdy mi french nie wyszedł :) (skromność ;p).
Co prawda siedziałam przy nim około 1,5h, ale efekt baaardzo mi się podoba.


Początkowo nie mogłam się przyzwyczaić i wydawało mi się, że komicznie to wygląda, ale teraz szkoda mi zmyć! Mogłabym ciągle na nie patrzeć ;).

Najpierw pokryłam paznokcie bazą NT.
Następnie nałożyłam 2 warstwy lakieru Wibo do frencha nr 9 (tak btw to trzeba uważać przy malowaniu, bo lubi bąbelkować ;/). 
Kiedy mleczno-różowy lakier wysechł zrobiłam skośny french.
Do tego celu użyłam lakieru Colour Alike nr 444 opisywany tutaj.
Później domalowałam zdobnikiem czarne kreseczki. Wg mojego B. jaskółeczki :).
Dodałam po 1 cyrkoni na każdego pazurka i wszystko pokryłam topem NT.


* Zdjęcia obu łapek robione z feshem stąd trupi kolor palców.
Aaa.. i przepraszam za upaćkane skórki, ale zdjęcia były robione jeszcze przed czyszczeniem, bo później bym nie miała czasu albo bym zapomniała. Wiecie jak to jest ;).
Musiałam kupić nowy lakier bazowy do frencha, bo w tym co miałam było widać jakie mam żółte szpony bleee..! Kupiłam też nowy zdobnik, bo stary się 'zglucił'.

Wpadł mi w oko lakier pękający. Dałam za niego 6 zł z groszami. Niedługo trzeba go wypróbować.

Jak Wam się podoba ? :)

Ps.  Jeśli Wam się podoba klikajcie w ramkę portalu LaDiva 'lubię to', która znajduje się pod każdym postem :). 

18 komentarzy:

  1. Świetnie, a jak dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne! pooka tego kraka, pierwszy raz taki na oczy widzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci to wyszło. Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdobienie, cyrkonie ładnie je uzupełniają. Jestem ciekawa jak sprawdzi się pękacz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudownie wyszło. Jestem pod wrażeniem, nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pazurki wyszły super :)! Bardzo mi się podobają.
    A jeśli chodzi o moją tęcze, oczywiście, że możesz zgapić hehe :p

    http://zdobienie-paznokci-naturalnych.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie lili :), ale się postarałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie ci wyszlo, jestem pod wrazeniem:) warto było się meczyć:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Są piękne. Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ! :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)