piątek, 3 czerwca 2011

Błękit nieba!

Safari 341 to kolor błękitnego nieba. Jest obłędny.
Ten lakier mnie totalnie zauroczył! Ten odcień  jest naprawdę meeega! <3 Serio, nie spodziewałam się takiego super efektu po bazarkowym lakierze! :)

Na pazurkach mam 2 warstwy.
Kryje super, choć zanim nałożyłam topa było widać lekkie prześwity. Jest to krem bez żadnych drobinek.
Aplikacja przyjemna. Konsystencja lakieru super :).
Czas schnięcia całkiem przeciętny.
Nie wiem jak z trwałością, ale z NT na drugi dzień był w stanie nienaruszonym (zdjęcie z wzorkiem).

Pojemność: 12 ml
Cena: 2,50 zł [!]

Na pewno zaopatrzę się kiedyś jeszcze w jakieś lakiery Safari :)

Drugiego dnia naszła mnie ochota na stempelki,
które zrobiłam z jednej z płytek z wygranej u Pauliny.
Użyłam lakieru Sensique 249 również od Pauliny. Serdecznie zapraszam na jej bloga :).

Podoba Wam się  ten kolorek ? 
Lepiej z wzorkiem czy bez ? :) 



 

I uwaga ;). 
Założyłam stronę bloga na Facebooku - Więc chodź pomaluj mój świat... 
Jakoś trudno mi tam wszystko ogarnąć, ale może dam radę.
Chyba [;p] się starzeje. Kiedyś takie "nowości" opanowywałam w ekspresowym tempie ;P.
 I mam pytanko za wskazówki byłabym baaardzo wdzięczna. A więc:

1. Jak zrobić Facebook'owy znaczek na blogu ? aby przenosił na stronę na FB ?
2. Jak zrobić żeby z notek na FB przenosiło na bloga ? 

Pozdrawiam Was gorąco !!! :)))


edit. A tak mani wyglądał na 3 dzień:
W prawej ręce ułamał się róg kciuka + kilka pęknięć lakieru i leciutko zdarte końce. 
Uważam, że jak na lakier za 2,50 zł nie jest źle :). 
Na pazurkach widać flejksiki, które nakładałam na ławce zaraz po wyjściu z drogerii :D. 


13 komentarzy:

  1. musisz mi powiedzieć co to za płytka koniecznie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny kolorek, nie widziałam go u siebie, ale koniecznie muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny lakier, znając życie nie spotkam go u siebie ;p

    z wzorkiem mi się podoba również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że coraz częściej pokazują się lakiery z Safari, sama też mam ich kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny ale jakoś na moich paznokciach go nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny kolor, a z wzorkiem wygląda jeszcze fajniej, superowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś wahałam się między żółtym a właśnie takim odcieniem lakieru... wybrałam żółty, ale podobny do tego z pewnością sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowy kolor! Oj tak niebo widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję ;*

    bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)