czwartek, 2 czerwca 2011

Różowa żarówa ;D

jedna warstwa
  A dziś przedstawiam Wam lakier Jumpy - 129.
Na zdjęciach wygląda jak grzeczny róż,
ale to tylko złudzenie. 
Jest to żarowiasty róż z fioletowymi drobinkami.  
u mnie kryje przy 3 warstwach. 
Aplikacja przyjemna. 


Pojemność: 5ml
Cena: ok. 3,50zł



Ech.. nie mam siły się rozpisywać. Za to dam więcej zdjęć ;).
Jestem zła, bo zbił mi się różowy Jumpy 132 ten ze srebrnym brokacikiem ;(.
Najbardziej mi się podobał z tych co dostałam i buu..


 




z matem Essence

10 komentarzy:

  1. Zaczepisty :)
    Kupisz sobie kolejnego Jumpy 132 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ale perłowy :) nie lubie takich . ja mam aktualnie róż neonowy ale nie perłowy . polecam :D
    troszke mocniejszy od twojego ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten kolorek daje po oczach ^^ od razu zwraca się uwagę na tego typu kolory ^^ i oczywiście od razu na dłonie czy się tego chce czy nie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne paznokcie ! A ja obgryzam ... ; (
    ale ostatnio zakupiłam żel i się poprawiają
    Fajny blog, zapraszam do mnie : magicznypedzel.blogspot.com
    Dodaj się do obserwowanych : )


    Makea ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że bardzo, bardzo lubisz lakiery :) to ciekawe :)
    podoba mi się tu i na pewno bd często odwiedzać :))
    więc zapraszam do mnie i oczywiście obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  6. to ostatnie, z matowymi łał. podobaja mi sie takie

    OdpowiedzUsuń
  7. Neon<3 kupiłam podobny kilka dni temu

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)