środa, 1 czerwca 2011

Porównanie jumpków

  Te dwa lakiery to Jumpy 147 i 148
Na zdjęciu w buteleczkach wyglądały niemalże identycznie.
Ale jak widzicie było to złudne spostrzeżenie. Na pazurkach wyglądają całkiem inaczej! 
Obydwa kryją po drugiej warstwie. Lakier jest dość wodnisty, a aplikacja przyjemna.








Jumpy 147 - perłowy lakier - tak mówi producent.
Dla mnie jest to piękny niebieski kolor z milionami malutkich,
iskrzących, srebrnych drobinek. Aplikacja nie sprawia kłopotów
i nie widać pociągnięć pędzelka - co bardzo często zdarza się przy perłach.

Jumpy 148 tu już niestety widać pociągnięcia pędzla. 
Nakładałam na bazę NT może to jej wina ? nie mam pojęcia. 
Tak czy owak lakier jest na tyle ładny, że smugi nie będą mi przeszkadzać :).
Mi chyba bardziej podoba się 147, a Wam który przypadł do gustu ? :)

Ajj...i złamałam wczoraj swoje własne postanowienie z niekupowaniem lakierów aż do wakacji :(
Byłam na bazarku kupiłam sobie świetne dżinsowe, krótkie spodenki :),
i już przy wyjściu zaszłam do bazarkowej drogerii, a tam było mnóstwo lakierów Safari.  
Słyszałam wiele dobrego na ich temat, a już kiedyś tak myślałam, że w końcu będzie trzeba wypróbować.
Było ich tam baardzo dużo i wiele kolorów.  Zakupiłam więc nr 341 za całe 2,50 zł za 12 ml.
Jestem ciekawa jak będzie prezentował się na pazurkach :).
I postanowienie poszło w.. las. ;P 

7 komentarzy:

  1. Obydwa ładne :) A lakier za 2,50 zł nie powinien się liczyć jest za tani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co, najlepiej, to napisz mi na maila (bazotrend@gmail.com) swój nr gg, to ci wszystko szybko objaśnię jak będę, ok? bo za dużo tłumaczenia na mejla czy komentarz ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Często takie postanowienia nie wypalają- ale jakie to przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez ostatnio kupilam jeden safari, niestety u mnie maly wybor jest ;/ tzn tam gdzie chodze i wiem ze sa, mam nadzieje ze gdzies spotkam lepsze zrodlo tych lakierow bo uwazam ze sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze dodam ze u mnie zdzierstwo i safari sa po 4,50-5,00 ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się, dostaniesz rozgrzeszenie za ten 1 lakier :)
    Swoją drogą bardzo ładny ten jaśniejszy Jumpek ;D

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)