piątek, 24 czerwca 2011

Zakupowo + pękacz

  Dziś trochę niepazurkowo ;). Chciałabym pokazać Wam moje nowe nabytki garderobowe. 
W zeszły piątek byłam na zakupach i pierwszy raz od dłuższego czasu nie skończyło się na 'pocieszycielskiej' wizycie w Rossmanie. Jestem zadowolona z nowych nabytków. A oto one:



1. Bluzeczka Orsay.
Z falbaniastymi rękawkami. Kupiłam ją za niecałe 40 zł.
Przydała się na poprawiny jak i zakończenie roku szkolnego. Do czarnych spodni bardzo elegancka.
Polubiłyśmy się ;).

W Orsay miałam kupić kolczyki 'sówki', ale że ich nie było... trzeba było się pocieszyć ;).




2. Różyczki.
Kupiłam je w H&M za niecałe 10 zł.
W potrzebie weselnej fryzury. Podobają mi się.
Na pewno  jeszcze się przydadzą.
Dodają fryzurze uroku.










3. Żakiecik.
Kupiłam w jakimś niefirmowym sklepiku.
Spodobał mi się od pierwszego wejrzenia ;).
Te kokardki są urocze :).
I kolor bardzo mi się podoba.
Kupiłam go za 65 zł.

(Na zdjęciu wygląda na ogromny ;D, noszę ciuszki od XS po M, żakiet akurat eMeczka)








 
4. Bikini KappAhl.
Za całość wyszło coś koło 90 zł.
Nie jestem pewna, a nie chce mi się szukać paragonu ;).
Mam nadzieję, że dół nie będzie prześwitywał ;], ale jakby co to mam alternatywę.








5. Okrągła torebka z Atmosphere.
Dostałam ją. Jest genialna!
Mała, a pojemna i taka niebanalna. No cudna ;).
Teraz mogłabym wszędzie z nią chodzić ;p.
Dostałam jeszcze perfumy i sukienkę, ale ta torebka to zdecydowanie faworyt.








 6. Będąc w Rossmanie zaopatrzyłam się w mój ulubiony zmywacz Isana.
Lakiery już pokazywałam :). Frenczowy wibek z Rosa, a zdobnik i pękacz z drogerii obok mojego domku ;).

Powiem Wam, że ten pękacz jest genialny.
Dałam za niego 6 zł z groszami, a pęka bardzo fajnie.
Jest to mój pierwszy pękacz i bardzo podoba mi się efekt :).






A zresztą zobaczcie same. 
Pomalowane na próbę.
Jutro i pojutrze więcej zdjęć pazurków z użyciem tego pękacza :)
ZAPRASZAM 

 

Pozdrawiam :) 

Edit. Chcecie wygrać bony na zakupy w IKEA, TESCO bądź Saturn ? 
Zapraszam do wypełnienia formularza klik
A nóż się komuś uda ;). 

18 komentarzy:

  1. świetny kostium ^^. ten pękacz jest z Rossmana ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się kolczyki i bikini. Pękaczem pomysłowo potraktowałaś pazurki. Chyba odgapię pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy, a ta torebeczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie możliwe, bo Twoje nowe posty wyskakują mi w pulpicie nawigacyjnym :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ta torebeczka :] Chyba mi się najbardziej spodobała. Na drugim miejscu różyczki a na trzecim - kostium ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka i różyczki!:)
    zapraszam do mnie:
    http://mycolorvogue.blogspot.com/
    xoxo, A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bikini! Ach zazdroszczę.
    A zmywacz z Rossa to dla mnie koszmar koszmarów, nie cierpię go! ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pazurki i cudowne bikini :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doczekałam się tutaj pękacza :) jak zwykle zrobiłaś coś oryginalnego tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy! Kostium jest genialny ! I ta torebeczka, wpadła mi w oko. Pazurki, ach cuuudo !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy udane :) a pazurki są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, ale mam małą prośbę, mogłabyś zagłosować na mnie w konkursie( mam nr.3). Byłabym bardzo wdzięczna, tym bardziej, że jedna z paletek zostanie także rozlosowana wśród osób oddających głosy :) Link do głosowania: http://aneta-galecka.blogspot.com/2011/06/koniec-zgoszen.html#comments Mam nr.3 :) Z góry dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. lakiery pękające podbiły większość blogów;)
    niestety w "moim" rossmanie jeszcze nie ma;(

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka i bikini są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne pazurki :D
    świetne bikini !

    OdpowiedzUsuń
  16. noł problem :))))) zdarza się :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł z tym pękaczem. :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)