poniedziałek, 13 czerwca 2011

Mazane manicure

  Dawno nie robiłam takiego mani. Zapomniałam, że kiedyś często takie malowałam ;).
Na lakierze Sensique o nr 243 namalowałam po 4/5 kropeczek w kolorach biały i czerwony.
Następnie rozmazałam kropeczki. i taadaaam efekt widzicie na zdjęciach. :)

Jak Wam się podoba ?










Wreszcie teoretycznie koniec szkoły :). Oceny wystawiona. Średnia nie najgorsza. Dzisiaj zaczynam kurs pierwszej pomocy, który będzie trwał 3 dni. A później chyba odwiedzę szkołę dopiero na zakończenie ;).

Pozdrawiam !!!! :* 








Ps. Biorę udział w konkursie na blogu Sabbathy. Jeżeli podoba Ci się moja praca (nr 5) serdecznie proszę o głos, który można oddać tutaj. 

8 komentarzy:

  1. Oo, przypomniałaś mi jak można pazurki mazać :] Chyba sobie dzisiaj też taki zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje pazurki zawsze są genialne, czego byś z nimi nie zrobiła ;) śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. GENIALNY Róż!! Co za talent!!! Pozdrawiam Kamcia z woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło bardzo ciekawie. Będę zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, zostałaś otagowana u mnie:) Mam nadzieję, że to dobra informacja, pozdrawiam i zapraszam
    http://jjjustii.blogspot.com/2011/06/top-10-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)