środa, 29 czerwca 2011

Jumpy 129 + Artistic Cracks + śniadanko

  
  Całkiem podobny mani do ostatniego popękanego.

Przepraszam, ale tak mi się jakoś upodobało i jedynie zmieniłam róż na neon.
Jako bazę użyłam lakieru Jumpy 129, a pękacz to oczywiście Butterfly - Artistic Cracks 3P.
Innego pękacza nie posiadam ;).

Zrobiłam obiecane fotki pękacza bez topa.
Mnie osobiście bardziej podoba się Z topem.

Pozdrawiam gorąco :)







Ps. A jutro przepis na słodkie małe co nieco ^^.






 
Co lubicie jeść na śniadanko ? 
Ja uwielbiam m.in. pastę jajeczną, którą sobie wczoraj zrobiłam.
Pycha ;). 
 

edit.
Na życzenie mojego Chłopaka pazurki pokryłam topem matującym.
Która wersja podoba Wam się najbardziej?? 
Tak wyglądają teraz:
światło dzienne + Flash
światło dzienne, w pół-słońcu ;) bez lampy

33 komentarze:

  1. jumpy jest super żarówiasty, ale ten pękacz skutecznie go gasi. super efekt! a pasta jajeczna.. dawno nie jadłam, może jutro rano się skuszę :)
    lubię Twoj blog, może Ty polubisz i mój, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pazurki ^^. Nie mogę doczekać się tego przepisu ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też wypróbuje takiego połączenia bo wyglada super :p

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow, trzeba mieć talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny efekt :)
    a jak dokładnie robisz pastę jajeczną?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wyglada z rozowym ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. @DobraDusza: Robię na 'oko', ale wygląda to mniej więcej tak: Jeśli robię tylko dla siebie to gotuję 2 jajka na twardo. Kiedy przestygną wrzucam je do miseczki i rozdrabniam widelcem. Dodaję trochę szczypiorku - tak żeby było go widać ;) (zimą daję cebulkę drobno pokrojoną). Dodaje ok. pół łyżeczki musztardy i z łyżeczkę majonezu (tak aby wszystko miało konsystencję pasty). Sól i pieprz do smaku. Voila! gotowe ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wypróbuję :) Mój mężczyzna się ucieszy, bo bardzo lubi pasty jajeczne :) Ale jak mu nie posmakuje to zgonię na Ciebie ;);););) joke ;;)

    OdpowiedzUsuń
  9. że tak się brzydko wtrącę... ja dodaję jeszcze do pasty jajecznej trochę startego żółtego sera :D

    a co do notki.. to ten pękacz bardzo fajny, jest zupełnie inny od tych prezentowanych na blogach :) oczywiście na plus

    OdpowiedzUsuń
  10. domnie pekacze jakos nieprzemawiaja.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam serek biały + rzodkiew, doskonały start dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wygląda ten pękacz. To był udany zakup. :)
    A pasta jajeczna to jedno z ulubionych śniadań mojego chłopaka, więc często u nas gości - bardzo lubimy ją szczególnie na tostach. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :) to jest pierwszy produkt, który dostałam do testowania i to firma do mnie napisała, ja nie uznaję takiego czegoś, jak pisanie do firm i proszenie o jakieś próbki itp

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie ten pękasz wygląda, a tą pastę uwielbiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam lubię jeść praktycznie wszystko.:)))
    Śliczne paznokcie.:]

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja, świetnie popękał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak są podobne, aczkolwiek jeden jest nieco różowy a drugi wpada w brązowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. bez mata lepiej

    ja lubie naleśniki jeść :) wychodza mi naprawde swietne (ale jestem skromna) szkoda tylko, ze takie tuczace sa ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ostrzegam, że tosty z pastą są uzależniające i nie można przestać jeść! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pękacz, z matem podobają mi się niesamowicie.
    Zamieściłam tag:
    http://jjjustii.blogspot.com/2011/06/jak-mieszkaja-moje-kosmetyki.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. nowa, zapraszam i przepraszam, że nie komentuję notki.

    OdpowiedzUsuń
  22. żałosne te lakiery. dalam za niego 10 zł. i g,ówniany taki że masakra wcale nie pęka tylko taka skorupa się robi. żal.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. @Anonimie: może to zależy od koloru lub grubości warstwy lakieru? Mi jak widzisz popękał ok.

    OdpowiedzUsuń
  24. breast enhancement Plus also has Green Tea Leaf, Resveratrol
    these are some of the varieties of D. The senses come alive in Spain - acutely and
    accurately.

    Also visit my web site Plastic Surgery Breast Enhancement

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)