środa, 13 czerwca 2012

Piąty tydzień: różowe. Różowa pantera.


   I jesteśmy na półmetku projektu "Serdeczna tęcza" :). Jejku jak ten czas leci ;o masakra. No więc tak. Ostatnio miałam brak weny i mocy na malowanie paznokci jak i na pisanie postów - stąd zastój na blogu, za co bardzo Was przepraszam ;*. Chodziłam kilka dni w różowych paznokciach, a serdeczny czekał na jakiś wzorek, w końcu lakier poodpryskiwał, a paznokieć wzorku się nie doczekał. W końcu zmyłam je... i tak myślę co by zmalować na różowy tydzień. Rzuciłam zapytajkę w stronę mojego chłopaka i dał mi misję "Różowa Pantera". Myślę sobie, no ok, można spróbować... I tak za pierwszym razem wyszedł mi łepek "Różowej Pantery" ;o. Oczywiście nie jest super idealnie, ale myślę, że idzie rozpoznać ? :). 

 Zdjęcie samowyzwalaczem.. ;]. 
Na zdjęciach z bliska za bardzo widać niedoskonałości, z normalnej odległości nie rzuca się to tak w oczy.
 Oczywiście lewą ręką nawet nie próbowałam malować panterki na prawej dłoni, bo z góry wiem, że marnie by to wyszło :D, więc serdeczny paluszek u prawej dłoni zdobią ślady różowej pantery :).

Do wykonania tego manicure użyłam: 
 Różowy lakier Applause L4 Róż Ipenama klik
Biały Delia Coral Prosilk 08 klik
A panterę namalowałam farbkami akrylowymi. 
Do zrobienia łapek użyłam lakieru Golden Rose 328 klik

Różowy tydzień zaliczony :)
Podoba Wam się ? :))


Więcej na temat akcji na blogu http://ooldzon.blogspot.com/

Kibicujecie Biało - Czerwonym ? ;)
Ja wczoraj zajadałam się biało-czerwoną Panna Cottą, po chwili patrzę.... GoOOoL :D 
haha fajny zbieg okoliczności :). Każda forma kibicowania jest dobra c'nie ? :D
Bo poza tym to nie bawię się w żadne flagi i takie bajery... aj okłamałabym Was. Miałam wczoraj kolczyki w Naszą flagę, ale to czysty przypadek :P. 

Panna Cottę przez ostatnie 2 dni robiłam dwa razy... po raz pierwszy próbowałam i... mmmm uwielbiam :).
Lubicie takie deserki ? :)


Pozdrawiam :)

45 komentarzy:

  1. Jeju jakie śliczne :D Zakochałam się AAAA :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mozesz to pokaz jak zrobilas panterke kropk po kroku :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ej świetna jest! :)
    a panna cotta... nie jadłam ale muszę spróbować :D (ale lubię jogurt o tym smaku z biedronki XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaa super pomysł z tą panterą, jak prawdziwa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczaki ; oo wyszła świetnie ; ))

    ja też muszę coś zmalować na tydzień różowy , ale za cholerę nie wiem co .. ; //

    OdpowiedzUsuń
  6. Biało- czerwona panna cotta to coś genialnego <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. różowa pantera jak żywa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam <3
    Pantera piękna! <3
    Ty to jednak masz meeega talent! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. pantera świetna , masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne to zdobienie naprawdę masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszło! Dobrze mieć kreatywnego chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna panterka i ja żadnych niedoskonałości nie widzę :) wręcz wyszło idealnie i tylko pozazdrościć zwinnej rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łapki Pantery są bezbłędne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa no genialne! A panna cottę muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie jest! Dobrze mieć kreatywnego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudna różowa pantera :) podziwiam precyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie CI wyszła panterka. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Panterka wyszła swietnie!!
    A takiego deserku to bym nie odmówiła ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne!Zdolniacha z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  20. o jej, jak pięknie, no idealnie po prostu, jestem w nich zakochana!
    a deserek jaki mniaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka cudna ta pantera! Zazdroszczę zdolności, mnie nawet kropki przerastają :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Uau, rysunek na paznokciu :OO To strasznie trudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. pozazdrościć talentu !!! ;O

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna Pantera! Bardzo spodobał mi się ten wzorek, więc pewnie wkrótce sobie taki sprawię :D.

    OdpowiedzUsuń
  25. różowa pantera :D mój ulubiony film komediowy ostatnio :D przepiękny ci ten łepek wyszedł :)

    a twoja deserowa forma kibicowania jak najbardziej mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie ci to wyszło, jestem pod wrażeniem:) Aż sama mam ochotę mieć różową panterkę na paznokciach. Super:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    + dołączam do grona twoich obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna :) zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje zdobienie na paznokciach poraz kolejny znakomite :)
    Ja jakoś ostatnio strasznie sobie obrzydziłam ten deser bo mi nie wyszedł a więc nie próbuję już drugi raz , no być może w dalekiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. swietnie to wyglada;) masz talent;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne paznokcie! :)

    Chcesz otrzymywać kosmetyki do testowania co miesiąc???!!! Wysyłka za free! To jedyna taka okazja!
    Zarejestruj się i ciesz darmowymi kosmetykami! http:\\shinybox.pl\?ref=6f754d7

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)