poniedziałek, 27 czerwca 2011

TAG - jak mieszkają moje kosmetyki ?

Hej !
Kilka dni temu zostałam oTAGowana przez Curlygirl i Kamilkamilka. Dziękuję Wam dziewczyny za zaproszenie do zabawy :). 

A więc zasady TAGa:
Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki.
Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.
Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką. 

***
A więc zwiedzanie zaczniemy w moim pokoju...

 
Tu z kosmetyków mam tylko perfumę, która stoi na szafce i czeka aż przyjdzie na nią czas ;). 
Capivit do pielęgnacji paznokci, czasem olejek rycynowy i oczywiście pudełko, w którym znajduje się to co lubię najbardziej - lakiery! W drugim takim samym pudełku trzymam pozostałe rzeczy potrzebne mi do zdobienia i pielęgnacji pazurków. Często na biurku stoi krem do rąk (nie cierpię gdy są suche).


 

W drodze do łazienki zatrzymajmy się na chwilę w przedpokoju..
To tu mam swoje ulubione perfumki i błyszczyk do ust (drugi mieszka w samochodzie ;)).
Oczywiście krem do rąk - muszę mieć je na każdym roku ;), kolejny krem mieszka w torebce, ale jakoś o nim zapomniałam. 


No i łazienka - tu mam większość kosmetyków.

Na wannie mam swoje  żele, płyn do kąpieli i peelingi do ciała.

Na półeczce przy prysznicu mam szampony, odżywki, żel do depilacji, maszynkę, peelingi i żel do twarzy...
 

Kolejna półeczka łazienkowa.. a tam to co lubię chyba najbardziej.
A mianowicie masełka do ciała. Balsamy, oliwka, krem na noc i na dzień. Z reszta wszystko widać na zdjęciu ;).

  Kolejna łazienkowa półka jest z codziennikami ;) 
Krem do twarzy, mascara, maści..  
Poniżej gumki i spinki do włosów mojej siostry ;). 
W mniejszym  pudełku mam pudry, podkłady, kredki do oczu, eyeliner, tusz do rzęs...
A w większym jakieś lipne cienie, pędzelki i puder w kulkach ;).
Zawartości tego pudełka używam można by rzec, że bardzo rzadko. 
 Na pralce mam tonik, antyperspirant i płyn micelarny. 
Balsam do włosów i olej już zmienili swoje miejsce ;). 

Kolejna półeczka, a na niej wanienka z szamponem i balsamem.

I to na tyle. 
Nie mam tego jakoś narazie nadzwyczajnie dużo, ale i tak myślałam, że mam mniej kosmetyków ;P. 

TAG przekazuje bloggerkom:

Pewnie co niektóre już brały udział w zabawie, ale too nic ;).
Pozdrawiam!!! 

Ps. Przepraszam za to, że mało udzielam się na Waszych blogach, ale doby mi ostatnio nie starcza :(. 
Mam nadzieję, że nadrobię... 

16 komentarzy:

  1. dziękuję za otagowanie :) już robiłam u siebie coś takiego, więc nie będę powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj masz tego trochę :] Najbardziej mi się spodobał misio na ostatnim zdjeciu, bo ja kooooocham misie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za otagowanie. Niedługo powinien pojawić się post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wanienka z Misiem mi się bardzo podobają :)). Sporo masz tych kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za tag :)
    moje kosmetyki tak ładnie nie mieszkają, ale może za jakiś czas pokażę

    OdpowiedzUsuń
  6. ile lakierów do paznokci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za otagowanie:* Też wkrótce zrobię tego rodzaju posta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje bardzo:) Wanienka z akcesoriami cudna! Niedługo u mnie podobny post. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ale masz dużo kosmetyków ;) I ta masa lakierów do paznokci! Raj an ziemi! Świetny blog. Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę spora kolekcja lakierów. ; )
    Obserwuje i zapraszam do mnie. ;P
    www.welovevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najchętniej oczywiście wsadziłabym nos w pudełko pełne lakierów. ;)
    Dziękuję za tag, postaram się zmobilizować, gdy znajdę trochę czasu i też co nieco pokazać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale ogrominasta kolekcja lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  13. FAjnie mieszkają:D
    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)