środa, 15 czerwca 2011

Żółty Inglot


  W któryś dzień byłam u koleżanki robić jej pazurki. Znalazłam u niej żółtego Inglota nr 307.
W ramach zdobienia jej pazurków pożyczyła mi go.

I tak jak ktoś pisał pod żółtym Jumpkiem, że żółtek kryjący końcówki to tylko Inglot.
Muszę się z tym zgodzić końcówki pokrył super! Kolor lakieru genialny. Soczysta, żółciutka cytrynka. Lakier jest lekko perłowy.
Kumpela mówiła, że lakier ma już parę latek, ale konsystencja była nadal płynna.
Aplikacja.. no cóż. Lakier mi smużył. Aby pokryć pociągnięcia pędzla potrzebowałam trzech warstw. Paznokcie malowałam wieczorem. Czas schnięcia dość długi i niestety na drugi dzień był już brzydki i było widać "kołdrowe" wzorki.




17 komentarzy:

  1. Mimo, że po żółtaku C&G Essence mam uczulenie na ten kolor, to Twój Inglot podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny :)
    jak słoneczko wygląda ;)

    dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. żółty żółty zółty :D wiesz co ładne :D włąsnie sama klikam neonowymi zółtymi paznokciami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. usta były lekko prązowe bo pomadką pomalowalam aw tym odcieniu . a ze przez przypadek lampę włoączyłam i było jasno to wyszlam cała blada na twarzy wraz z ustami :).

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor, a do tego kryje... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakby był trochę młodszy to lepiej by się spisywał ale warto dla takiego koloru

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor swietny, mam jeden lakier z inglota i mimo ceny (na szczescie dostalam od kolezanki) jest swietny! :D
    zolty lubie , ale tylko u kogos. mialam pomalowane z GR Paris i jakos zle sie czulam...
    no ale to taki problematyczny kolor...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kurczaczek:D a zółtek ktory ktyje to już całkiem hit!:)

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam żółte lakiery :)
    ten też jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  10. masz przecudne paznokcie ! :) ostatnio mam fioła na punkcie zółtego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolorek.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super żółtek. Troszkę szkoda, że nie krem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna ten żółciutki kolor Lidziu ;))

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)