piątek, 10 czerwca 2011

Cyrkonia i kreseczki

  Dziś krótko i na temat.
Upstrzyłam troszkę lakier poprzedniej notki:  jumpy - 127.  

Najpierw dokleiłam po jeden małej cyrkonii, a później domalowałam czarno-białe paski zdobnikami.

Szczerze to pierwsza wersja podobała mi się najbardziej. Z paskami wyszło tak ala'sportowo ;).
 




Jakbyście miały jakieś inspirację to bardzo proszę o zdjęcia spróbuję coś zmalować :)













FB:  Więc chodź pomaluj mój świat...
Tak swoją drogą wiecie może co ile aktualizują się posty na FB ? Bo coś dłuugo nic nie ma :(




5 komentarzy:

  1. A wg mnie z paseczkami fajniej :) obie wersje ladne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam, ja mam pomysł! Ale że jestem beztalenciem jeżeli chodzi o wzorki to zostanie on tylko w mojej wyobraźni :P
    Naprawdę ten lakier mi sie tak kojarzy, nie moja wina xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje super :) I bardzo pomysłowo :]

    Przy okazji zapraszam na naszego pierwszego giveaway'a: www.kotka-nie-myszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. często mam właśnie w tym miejscu przyklejone cyrkonie :P

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)