środa, 22 czerwca 2011

zmatowiony frenczyk

zdjęcie w cieniu
  Nie mam serca zmyć tych pazurków ;(.
French malowałam w sobotę rano zmatowiłam w poniedziałek, a zdjęcia robiłam we wtorek.
Jak na 4 dni noszenia wygląda całkiem nieźle.
Lekko starte końcówki. I kilka cyrkonii musiałam dokleić.

Weselny french załapie się na zakończenie roku szkolnego, a później coś zmaluje nowego.

Macie może jakieś inspiracje dla mnie ? bo coś nie mam pomysłu na następny mani :(.

zdjęcie przy lampce z fleshem


Podoba Wam się taka matowa wersja 
frencha ? :)  
w cieniu z Mattem Essence




















Ps. Jeśli Wam się podoba klikajcie w ramkę portalu LaDiva 'lubię to', która znajduje się pod każdym postem.


POZDRAWIAM ! ;*

10 komentarzy:

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)