czwartek, 16 czerwca 2011

Niebieściutki Jumpek

Ostatnio na pazurkach miałam lakier Jumpy 147.
O tym lakierze wspominałam już tu. 

Jumpy 147 - perłowy lakier - tak mówi producent.
Dla mnie jest to piękny niebieski kolor z milionami malutkich,
iskrzących, srebrnych drobinek. Aplikacja nie sprawia kłopotów
i nie widać pociągnięć pędzelka - co bardzo często zdarza się przy perłach.







Zdjęcia były robione trzeciego dnia.
Jak widać nie było jeszcze jakiś większych uszczerbków.
Jedynie lekko starte końcówki.
Zmyłam paznokcie piątego dnia, bo lekko popękał.

To coś co miało być kwiatkami to moja próba malowania kwiatków metodą One Stroke.
Użyłam lakierów i jak widać nie wyszło mi w ogóle ;). 

10 komentarzy:

  1. kolorek fajny, a kwiatki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor tylko szkoda że perła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za perłowym wykończeniem, ale tu wyjątkowo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Jumpiki, zawsze się powstrzymuję, żeby nie kupić przynajmniej jednego...;))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam jumpy;) szkoda ze perlowe wykonczenie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do wzięcia udziału w KONKURSIE!
    Szczegóły u mnie na blogu! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek ! :)
    uwielbiam lakiery jumpy

    OdpowiedzUsuń
  8. próbowałam kiedyś robić te kwiatki ale ta metoda to dla mnie czarna magia :D

    bardzo ładny metaliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)