czwartek, 9 czerwca 2011

Jumpy 127

   To już ostatni Jumpek, którego dostałam od mojego Skarbka :)
.

W buteleczce malinowy, a na pazurkach czerwono-malinowo-różowy z kampką neonowości :D.
Taki niedookreślenia jest Jumpy 127.
Kryje przy troszkę grubszych 3 warstwach. To taki kremowy żelek ;P beż żadnych drobinek. Aplikacja przyjemna. Wszystko cacy.  
Mi się podoba a Wam  ? :)



Pojemność: 5ml
Cena: ok. 3,50 zł

Zdjęcia w słonku robione telefonem z powodu braku cyfrówki, ale chyba nie wyszły tragicznie ?

Urzęduje teraz na staaarym kompie i trudno mi określić czy te zdj. w ogóle nadają się do publikacji, bo grafika jest tu po prostu boska :D.




FB: Więc chodź pomaluj mój świat... 

7 komentarzy:

  1. dla mnie to śliczna malinka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny. I fajnie się błyszczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier świetny :D w końcu sama go mam ; P:P

    tylko jakoś nie jestem mu wierna :P bo ciągle zmieniam kolor i tonę w lakierach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny ;D urzekające sa te jumpiki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej:)). Kolor bardzo w porządku, jeden z moich ulubionych, ale nie na moich paznokciach, wolę bardziej stonowane odcienie:)). Buziolki Kamcia z woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)