niedziela, 12 czerwca 2011

Żyrafka ? ;D

 
  
  Tak dziś na moich pazurkach kolorowa żyrafka! Nawet jeśli w to wątpicie to uwierzcie, że przynajmniej miała być to żyrafka, a raczej jej łatki ;). Mój chłopak stwierdził, że to kawałki pizzy hm... :)

Kolorem bazowy jest lakier z poprzedniej notki czyli Lovely - 172.
Łatki zrobiłam cienkim pędzelkiem do zdobień, a użyłam lakierów: Jumpy 161 (fiolet) i Bell - 318 (róż).

...iii hit dla Was do posłuchania: żyrafa ;D


 

FB: Więc chodź pomaluj mój świat...

Ps. Mam już pierwszą rzecz do rozdania, które planuję. Także śledźcie bloga :) postaram się streścić w czasie :).

12 komentarzy:

  1. Żyrafka jak nic! Nie słuchaj chłopaka :P Znaczy jeśli chodzi o tą kwestię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że żyrafki i to jakie ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że facet się na paznokciach nie zna- żyrafki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. haha fajna pizza :D
    spodobał mi się ten pomysł wzorków ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem na czym się wzorowałaś :)
    jakbyś gęściej zrobiła wzorki to by było bardziej żyrafiasto, ale tak też jest ładnie (mnie się z żyrafą nie kojarzy)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna dziewczyna na yt robiła coś takiego.Ładnie to wygląda ale sama nie nosiła bym ich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolorki tej zebry:) Fajny motyw. Pozdrawiam i dodaje do polecanych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się taka pastelowa żyrafa. Ładnie wyszedł ci ten wzór. Mnie by pewnie jakieś plamy wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)