niedziela, 26 czerwca 2011

Bell 318 + Artistic Cracks

flesh

  Pochłonął mnie efekt pękania!
No więc..
flesh

Najpierw pokryłam pazurki bazą NT.
Następnie pomalowałam je różowym lakierem
Bell 318.
[Zdjęcia przy lampce całkowicie zmieniły kolor lakieru..]
Na żywo jest ciemniejszy, żywszy. Zresztą widać to na zdjęciach z pękaczem.
Później użyłam lakieru pękającego Butterfly - Artistic Cracks 3P.
Tym razem pomalowałam nim całą płytkę.
Tu dokładnie widać jak pęka :).
Jeszcze go nie rozpracowałam nie wiem na czym to polega i kiedy powstają większe i mniejsze pękania, ale wszystko przede mną ;).
Całość pokryłam NT.

I jak Wam się podoba ?? :)


w słońcu
w słońcu




 



19 komentarzy:

  1. świetny efekt ^^. też chce takie ładne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny jest ten kolor :) mi się podoba 316 ten Twoj i 322 wydaje się ciekawy ale nigdzie nie mogę ich znalezc :(!
    A jeżeli chodzi o pęknięcia to ja mam dwa lakiery... z GR i z Vipery i w tych lakierach im grubsza warstwa tym wieksza pęknięcie, im cieńsza tym drobniejsze :) więc z tym Twoim pewnie też tak jest :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wygląda, jutro chyba polecę do drogerii i kupię te lakiery ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt, podoba mi się jak pęka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile masz pękających lakierów? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny efekt! ^^ podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. super efekt a ten różowy jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świtny Efekt ;D
    Piękne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Różyk jest świetny a pękacz tutaj już trochę mniej mi się podoba jego sposób pękania.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie pęka, będę szukać go, choć szczerze wątpię, że kiedyś dorwę :/

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm ten róż super, ale jakoś tak ciężko wygląda z tym pękaczem, nieszczególnie mi się podoba ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam róż, ale tylko raz pomalowałam nim paznokcie, a teraz już zasechł:( Pękania wyszły całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. różowy lakier jest po prostu obłędny !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. love your polish color!! the crackling effect is really cool <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie to wygląda :) Muszę przyznać, że ja też się zakochałam w pękaczach :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)